کد خبر 1367612
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
نویدکیا: مجبور بودیم مقابل الدحیل با ریسک بازی کنیم/ مسوولیت شکست با من است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل همزمان نبودن بازی‌ها مجبور بودیم مقابل الدحیل با رییس بازی کنیم وموقعیت‌های ما بر خلاف حریف به گل تبدیل نشد.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر که با شکست ۵ بر ۲ زردپوشان اصفهانی همراه بود، اظهار داشت: خودم هم باورم نمی‌شود و نمی‌دانم چه بگویم. در نیمه اول موقعیت‌های زیاد و خوبی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. الدحیل در طول بازی به خاطر تغییراتی که ایجاد کرده بود، فضاهای زیادی به ما داد. همین مساله باعث شد شش الی هفت موقعیت تک به تک داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: وقتی بازی‌ها همزمان نباشد و از پنج گروه تنها سه تیم دوم صعود می‌کنند، مجبور به برد و بالا بردن تفاضل گل بودیم. به خاطر همزمان نبودن بازی‌ها مجبور به ریسک شدیم و موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم. تک موقعیت‌های آنها گل می‌شد اما بر عکس موقعیت‌های ما گل نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. متاسفانه بازی را واگذار کردیم. از همه هواداران معذرت خواهی کرده و مسوولیت شکست را قبول می‌کنم. بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند و تلاش کردند. برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم و باورمان نمی‌شود که اینطور حذف شدیم.

نویدکیا در مورد دلیل این که مهاجمان تیمش موقعیت‌های زیادی را به هدر دادند خاطرنشان کرد: چون نیاز به برد داشتیم بازیکنان بیش از حد تلاش کردند که با دقت صددرصد ضربه آخر را بزنند. آنها واقعاً آرامش نداشتند. می‌خواستند با تمام وجود به تیم کمک کنند. گاهی اوقات دقت بیش از حد باعث می‌شود نتوانید کار اصولی را انجام بدهید اگر یک مورد بود اشکالی نداشت اما وقتی ۴-۵ بازیکن موقعیت تک به تک را از دست می‌دهند نشان می‌دهد تمرکز لازم را نداشتند.

نوبدکبا ضمن انتقاد از نحوه برگزاری و زمان‌بندی مسابقات گفت: با این شرایط ما بازیکنان را از بین می‌بریم. امیدوارم سال آخری باشد که مسابقات اینطور برگزار می‌شود و AFC باید تجدیدنظر کند در کل دنیا بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما اینجا بازیکن حدود ۲۵ روز از خانواده خودش دور است، یک مدل غذا می‌خورد و در یک هتل اقامت دارد. امیدوارم سال آخر باشد و از سال‌های بعد مثل گذشته مسابقات برگزار شوند و تیم‌ها بتوانند از امتیاز میزبانی و هواداران‌شان استفاده کنند. امیدوارم سال‌های بعد قوی‌تر و با قدرت بیشتر به مسابقات برگردیم.

تیم فوتبال سپاهان با قبول شکست ۵ بر ۲ برابر الدحیل به عنوان تیم سوم گروه چهارم نتوانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲  راه پیدا کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 9
    شله زرد!
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 6
    فقط گورت را گم کن واز تیم برو
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 10
    برو بابا وقتی از پس تیم دوازدهم لیگ عربستان بر نمی یابید می خوایید برید مرحله بعد . دفاع هاتون آبکش شدن . وقتی سرمربی تیم تو باشی بهتر از این نمی شه . اخه غوره نشده که نمی شه مویز شد پسر جان .
  • مصطفی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 2
    به نظر بنده چندسال با آوردن مربیان خارجی فوتبال ایران داشت خوب پیشرفت میکرد ولی دوباره افتاد دست مربیان کارنه بلد خودمون داریم به عقب برمی گردیم باید هرچه زودتر فکری به حال فوتبال کنند سپاهان امشب معلوم شد یک تیم معمولی وبدون برنامه هست
  • سپاهان عشق است IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 1
    همین که سپاهان مدارکش بررسی شد و مثل بعضی تیم ها توش دزدی نکرده بودند ابروی ایران را خرید .اما بعضی تیم ها با دزدی و مدرک سازی که کرده بودند ابروی ایران را بردند. بازی برد وباخت دارد اما دزدی فقط ابرو ریزی است
  • حیدری IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 2
    بی شخصیتر از این تیم سپاهان تا بحال ندیده بودم آبرومون رو بردن اگر من تیم محلمون رو می‌بردم اونجا بهتر نتیجه میگرفتم
    • سپاهان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      من دیدم تیم های استقلال و پرپولیس که ابروی ایران را با دزدی بردند
  • ابراهیم ناهارخوردگان IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 2
    گفت به من چه همینه که هست
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 1
    برو کمی تمرین کن کمی به بازیکنان دویدن نشان بده....دیگه گذشت دورانی که وایسی وتوپ بزنی آسمان یا بایستی توپ بیاد نزد بازیکن بازیکن باید در هر بازی بالای 12کیلومتر بدود و موقعیت ایجاد کند....با افشا گری چند سال پیشخود در 90برای خودش پست درست کرده خیلی باید کار کنی خیلی باید قوی وبه روز باشی ابرو فوتبالمان را در پیش اعراب بردی بالا سکوها داشتن به می خندیدن همش حرف حرف حرف خسته شدیم از بی عرضگی وبی مدیریتی
  • ۰۰۰ IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    کسایی ک منتقد هستن هیچ درکی از فوتبال ندارن هیچ تیمی نمیتونه ۲۶ تا موقعیت خلق کنه اینکه سپاهان انقد رو ب جلو و با برنامه بازی میکنه ینی تیم عالیه فقط گلزن نداریم و الا بازی دیشب ۱۰ ۵ میشد کار محرم عالیه با همه قوا ازش حمایت میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس