کد خبر 1367516
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
جنبش النجباء عراق از موشک بالستیک «جمال ۶۹» رونمایی کرد

گروه مقاومت جنبش اسلامی «النجباء» عراق برای نخستین بار به مناسبت روز جهانی قدس از موشک بالستیک «جمال ۶۹» که به نام «ابومهدی المهندس» (جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم) نامگذاری کرده، پرده برداشت.

به گزارش مشرق، جنبش اسلامی النجباء در آستانه روز جهانی قدس، با انتشار ویدئویی توضیحی به زبان عبری برای یهودیان در داخل اراضی اشغال شده فلسطین، از این موشک بالستیک که قادر به هدف قرار دادن شرق اراضی فلسطینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، پرده برداشت.

جنبش النجباء تاکید کرده است که موشک بالستیک جمال ۶۹ با کلاهک جنگی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره قادر به حمل سوخت جامد است.  

این موشک با شعاع ۷۰۰ کیلومتر قادر است که مناطق فلسطینی اشغال شده را در شرق سرزمینی های اشغالی به راحتی هدف قرار دهد.

در این ویدئو همچنین به توانمندی های موشکی «انصار الله یمن»، جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب الله لبنان به علاوه گروه های مقاومت فلسطینی جهاد اسلامی و حماس برای هدف قرار دادن کل اهداف مورد نظر در داخل اراضی اشغال شده فلسطین از جمله تل آویو و حیفا اشاره شده است.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء تاکید کرده است که اگر جنگی با رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، نیروهای متحد محور مقاومت در شرق دریای مدیترانه همگی با هم در آن شرکت خواهند کرد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش اسلامی النجباء به رهبری «شیخ اکرم الکعبی»، تنها گروه مقاومت اسلامی عراقی است که پایگاه خبری به زبان عبری دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    5 3
    حضرت حافظ حاجی زاده می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت کار این زمان ز صنعت دلاله می‌رود شکرشکن شوند همه طوطیان مقاومت زین موشک پارسی که به مستانه می‌رود
  • ایرانی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    دمتون گرم. هرجا مشکل فنی_مهندسی تو براتون پیش اومد جمهوری اسلامی ایران آمادست
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    به امید خدا، همه گروههای مقاومت اسلامی عراق، به تجهیزات اثرگذار مجهز شوند.
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    آفرین بر این نطفه پاک موشک !
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    خوب امریکا بین اوکراین شیرین و یا اسرایئل شیرین تر یک را انتخب باید کند بنظر بایدن اشتباه کرده و دارد خاورمیانه را به ایران دارد تحویل می دهد
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس