کد خبر 1367261
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ترامپ: جنگ اوکراین به خاطر انتخابات ناسالم آمریکاست

دونالد ترامپ به خاطر کشته شدگان جنگ اوکراین، خواستار برگزاری یک انتخابات سالم در آمریکا شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خواستار برگزاری انتخابات سالم و بدون تقلب در این کشور، به خاطر جنگ در اوکراین و کشته شدگان آن شد.

ترامپ در جریان مصاحبه با تلویزیون بریتانیا که در نشریه اینسایدر منتشر شده اظهار کرد در انتخابات سال ۲۰۲۰ تقلب گسترده‌ای صورت گرفت اما این بار بیایید به حرمت کشته شدگان جنگ در اوکراین، انتخابات سالم برگزار کنیم.

وی افزود: تمام کسانی که در این جنگ کشته می شوند به خاطر یک انتخاب نادرست است. اگر انتخابات ما سالم و درست بود، حالا می دیدید که کسی کشته نمی‌شد.

ترامپ با تاکید بر اینکه این جنگ، جنگی احمقانه و وحشتناک است، تصریح کرد تعداد افرادی که کشته می شوند، بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. بسیار خجالت آور است که مردم اوکراین کشته می شوند.

وی خاطرنشان کرد در زمان ریاست جمهوری او، به پوتین هشدار داده بود که در صورت حمله به اوکراین با پاسخ محکم آمریکا مواجه می شود.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر رئیس جمهور آمریکا بود، با موضوع جنگ اوکراین چه می کرد، با تاکید گفت: آمریکا سلاح های بهتری نسبت به روسیه دارد. ما در این زمینه بهتر و قوی تر عمل می کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    13 4
    آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      2 9
      امریکا خودش فعالترین نقش را در مهار این جنگ بازی میکنه و قبل از شروع جنگ در حالی که دستگاه اطلاعاتی اروپا و خاورمیانه در خواب ناز بودند امریکا بارها هشدار داد این که ما فکر کنیم جنگ بین روسیه و اوکراین تقصیر امریکا است نشان از کج فهمی و ماهیت ضد امریکایی تفکری دارد که اسیر تبلیغات سوسیالیستی ضد سرمایه داری شده مقصر جنگ اوکراین فقط اقای پوتین است که سخت ترین و پرهزینه ترین راه را برای اعمال سیاستهای خود انتخاب کرد کج فهمی سیاسی ما را نابود می کند
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      7 0
      اون کسی که به دنبال افزودن اوکراین به ناتو بود امریکا بود. امریکا با کارها و حرفهایش همواره روسیه رو سیخ میزد و تحریک میکرد که حمله کند.در حال حاضر هم شرکت های اسلحه سازی امریکا بیشترین سود رو میبرند.کج فهمی سیاسی مارا نابود میکند!!
  • حیدر صالح IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    9 4
    باشه بهشون میگم
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 8
      شما افغانی هستی یا پاکستانی؟
  • نیما IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    7 1
    پس عمه من رفت و سعی کرد ناتو را گسترش بدهد واردحوضهه تمدنی روسیه بشود ارتش اوکراین بود که صحبت کردن به زبان روسی را ممنوع کرد و روس هایی اوکراین را قتلاعام کرد
  • یل مازرون IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 9
    دادا رب گوجه شده هفتاد تومن
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      رب گوجه فرنگی "یل مازرون" را زمین زد.
    • DE ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 1
      کاری نداره مغازه دارها و مردم جمع شن زمین هایی رو اجاره کنند وبا کمک وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای راه بندازن و میتون رب گوجه 5000 تومانی تولید کنند. کمبود رب ناشی از نداشتن همت و عرضه تولید کنندگان گوجه بشکل مشارکت های تعاونی است. زمین خوب ، اب هوای خوب دم دسته! فقط یک ذره همت کافی برای این اقدام ساده انجام بشه.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    3 2
    دفاع از اوکراین؟؟؟ خودتو در عین الاسد زدند غلطی نتوانستی بکنی
    • امیر US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      1 0
      اگر ترامپ ریس جمهور می بود ایالات متحده آمریکا به سرنوشت اکراین دچار شده بود، روزی که به سر مردم اکراین آمده از سیاست های پوفکی و الکی ترامپ و مداخلات بی جای او در دولت بایدن است. خوب عمیق فکر کنید به نتیجه می رسید.
  • ردب IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 10
    آیا اگر یک کشور بخواهد موافق با مصالح و منافع خود اقدام به عضو شدن دریک سازمان یا نهاد را نمای باید اجازه از دیگران بگیرد ؟ برفرض که روسیه اکراین را تسخیر کرد روسیه دوستان بفرمایند که حد یقف پوتین کجاست ؟فردا حتما کشور دیگر را به همان دلیل که به اکراین حمله کرد تسخیر خواهدکرد. درضمن به غرب ستیزان عرضم اینست که گاهی درخلوت خود فکر کنید که علت این دشمنی چیست؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    این یادش رفته بخاطر پوتین اومد ، ۴ سال مثل سگ قلاده بدست پوتین بود . انتخابات سالم !!! ۵ سال پیش همه دیدن چجوری با تقلب اومد بعد حالا دم از تقلب میزنه .
  • US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    اگر ترامپ ریس جمهور می بود ایالات متحده آمریکا به سرنوشت اکراین دچار شده بود، روزی که به سر مردم اکراین آمده از سیاست های پوفکی و الکی ترامپ و مداخلات بی جای او در دولت بایدن است. خوب عمیق فکر کنید به نتیجه می رسید.
  • محسن IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    اونا هر چی بخوان تو صحبتهاشون و رسانه هاشون به ما میچسبونن ولی ما حتی تو رسانه‌های خودمون هم حداقل یک کلمه تروریست برای امثال ترامپ بکار نمیبریم. اخبار صحبتهای ترامپ یه جوری پوشش داده میشن انگار که چه شخصیت متعادل و خیرخواهی هست این ملعون.
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    قبل از جنگ اوکراین بسیاری از صاحب‌نظران می‌گفتند روسیه فعلی از روسیه زمان شوروی قویتر است و ارتش روسیه مجهز به موشکهای هایپر سونیک بی رقیب است . من باور نمی‌کردم تا آنکه پوتین حمله کرد و به سی کشور ناتو گفت شما همه ببر کاغذی هستید. جنگ در کل قابل دفاع نیست ولی در این جنگ ابهت آمریکا شکست .
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    ترامپ میگوید چرابایداینقدرانسانهاکشته شوند بعددرپاسخ سوالی میگوید آمریکا سلاحهایش قویترازروسیه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس