سازمان امنیت داخلی اسرائیل مدعی بازداشت تیم ۷ نفره جهاد اسلامی شد

سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) مدعی شد که یک تیم هفت نفره وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین که قصد اجرای عملیات‌هایی ضد این رژیم در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین امروز (دوشنبه) به نقل از منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای این تیم هفت نفره همگی از ساکنان جنین و روستاهای اطراف آن هستند که در بین آن‌ها یک زن ۴۰ساله هم دیده می‌شود.  

شاباک تاکید کرد که یکی از رهبران جهاد اسلامی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، از طریق شبکه‌های اجتماعی اعضای این تیم را جمع‌آوری کرده است.  

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که «یاسمین شعبان» زن ۴۰ساله ساکن اردوگاه جنین که چهار فرزند هم دارد، یکی از اعضای این تیم است که قبلا هم به اتهام طرح‌ریزی برای اجرای عملیات ضد رژیم اسرائیل بازداشت شده بود.  

شاباک می‌گوید که «یاسمین شعبان» واسطه بین این رهبر جهاد اسلامی در غزه و دیگر اعضای این تیم در کرانه باختری بوده است.  

در بیانیه شاباک آمده است که یکی دیگر از بازداشت شدگان، «محمد یاسین» جوان فلسطینی ساکن روستای دیر ابوضیف در مجاورت جنین است که شماری از جوانان این روستا را جذب این تیم کرده بود و تمامی این افراد بازداشت شده‌اند.  

شاباک اعلام کرده که هدف اصلی این تیم، اجرای عملیات‌های ضد رژیم اسرائیل در کرانه باختری بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    حیف شد شاهد صهیونیست کشی جدید ندیدم
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • DE ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    مردم پول ندارن تو هم میتونی با تاکسی بری چون هوا گرمه واب هم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس