به گزارش مشرق، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏

معجزات پیامبران را می‌دیدند، می‌گفتند این سحر و جادو است؛

بعد شما توقع دارید در مورد روایت‌های ‎زندگی پس از زندگی، نگویند خیالات است؟

کسانی که معجزات پیامبران را جادو دیدند این روایات را هم خیالات می‌بینند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    22 2
    این برنامه من رو به یقین رسوند. توصیه می‌کنم همه قسمت‌هاش رو ببینین
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      1 7
      لطفا شغل خود را اعلام نمایید تا بدانیم از سخنان گهر بار کدام شخصیت فیض میبریم.
  • نیما IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    24 2
    کسانی که می خواهند خود را به خریت بزنند توان هدایت شدن ندارند حتی اگر صد تا مدرک بهشون نشون بدی بازهم می گویند جعلی هست و برای آنها عذابی دردناک هست
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    5 20
    خب بفرما اینم از خطرهای این برنامه که می گفتند. طرف معجزه پیامبر را با این تجربه های افراد مقایسه می کند که مشخص نیست چقدرش درست است!! فردا روز یه نسخه قرآن جدید از روی این برنامه بیرون ندن خوبه .
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      2 1
      از تعداد منفی ها میشه فهمید که این دست برنامه ها چقدر اثر مخرب بر همون ایمان دست پا شکسته مردم گذاشته . طرف گویا ذره ای عظمت معجزه پیامبران را درک نکرده که مقایسه شدن معجزه پیامبران با تجربه های فردی افراد (که نمی دونم بایدچی نامش را گذاشت) را چیز درستی قلمداد می کنند و با نظر من مخالفند . دین هایی که پشتش مطالعه نباشه خیلی راحت از هم می پاشه. میشه حکایت گوساله سامری، افرادی که فریب اون گوساله را خوردند آگاهی و شناختی از عظمت معجزه های موسی نداشتند و آن گوساله را در ردیف معجزه ها قرار دادند و به سامر ایمان آوردند!!
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      1 0
      از تعداد منفی ها میشه فهمید که این دست برنامه ها چقدر اثر مخرب بر همون ایمان دست پا شکسته مردم گذاشته . طرف گویا ذره ای عظمت معجزه پیامبران را درک نکرده که مقایسه شدن معجزه پیامبران با تجربه های فردی افراد (که نمی دونم بایدچی نامش را گذاشت) را چیز درستی قلمداد می کنند و با نظر من مخالفند . دین هایی که پشتش مطالعه نباشه خیلی راحت از هم می پاشه. میشه حکایت گوساله سامری، افرادی که فریب اون گوساله را خوردند آگاهی و شناختی از عظمت معجزه های موسی نداشتند و آن گوساله را در ردیف معجزه ها قرار دادند و به سامر ایمان آوردند!!
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    عقل وشعوراگرنباشد این حواس فقط برای صاحب جسمش دردسرواضطراب ومصیبت وفرارازاین مصیبت به مصیبت بعدی یازاپاس مصیبت درست میکندحالات وچگونگی حالات وفکروتوهم ودرک وقدرت درک وحتی درباره قدرت های ذهنی درعصرجدیدازحل مسائل ریاضی وحافظه باپسر6ساله ویا انواع هیپنوتیزم وشعبده های ذهنی وحرکات ذهن ورزمی خارق العاده رابشردربیداری بااین روان تن نفهمید انوقت درباره روح که اثباتش جان ماست وگرنه بشرفقط تاالعان دوروسایلش رازرورق پیچیده وبراق وقشنگ کرده است مثل روغن مالی به گرزشکارش وگرنه درک شفادرحرم امام رضا که فانی خدابود واین حال ودرضمیرهای ماماندن وبسیاری ازحالات حتی شادی گریه امواج جره های ذهن ومغزوووووووکه هستند وورای درک ماهستند
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      دوست عزیز من که نفهمیدم چی نوشتی لطفا با آرامش متن رو بنویسین
  • نیما IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    11 1
    کسانی که خداوند بر دل آنها مهر بوم زده آنها هدایت نیافته اند و خداوند آنها را به حال خود واگذاشته است آنها اهل دوزخند و تا ابد در آن جاودانند
  • وحید IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 2
    بیان نکاتی از وقایع اطراف در حالیکه شخص در کما بوده،در مقابل اصل ماجرا تقریبا هیچ است،اصل ماجرا را چه درک کرده باشند و یا نه،وارد شدن به محضر امیرالمومنین علی (ع) برای بیعت حقیقیست،اگر به روایتهای مدعوین دقت کرده باشید،به نحوی نقصهایشان گوشزد شده که باید بر طرف کنند و با قرائت سوره های مختلف از قرآن کریم در نماز با حقایقی از عالم آشنا می شوند که افرادی مثل ابن سینا و حکیم ملا صدرا به آن رسیدند،در عین حال بدست آوردن ظرفیت کامل عقل و آگاهی هرگز به شجره ولایت نزدیک نشده و خود را در جای ایشان قرار ندهد(بقره/۳۵ _ وَقُلْنَا يَا آدَمُ اسْكُنْ أَنتَ وَزَوْجُكَ الْجَنَّةَ وَكُلَا مِنْهَا رَغَدًا حَيْثُ شِئْتُمَا وَلَا تَقْرَبَا هَٰذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَكُونَا مِنَ الظَّالِمِينَ) / زوجُک بمعنی همسر دنیوی نیست! بخشی از ظرفیت عقل یا فرشتگانیست که از توسط مقام ولایت اهل البیت (ص)به انسان اعطا میشود.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    11 2
    کی گفته؟ چرا اینقدر حرف چهارتا سکولار مریض ذهن توئیتری رو بولد میکنید؟ حقیقت مثل روز روشنه و کسی که مریض دله هیچ وقت هدایت نمیشه.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    16 2
    کسایی که همه زندگیشون در گناهه و تمام پل های پشت سرشون رو خراب کردند از یاد معاد وحشت دارند و فراری هستند و به تکذیب نشانه های معاد میپردازند.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    4 0
    سَأَصْرِفُ عَنْ ءَایَتِىَ الَّذِینَ یَتَکَبَّرُونَ فِى الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِ‏ّ وَ إِن یَرَوْاْ کُلَّ ءَایَةٍ لَّا یُؤْمِنُواْ بِهَا وَإِن یَرَوْاْ سَبِیلَ الرُّشْدِ لَایَتَّخِذُوهُ سَبِیلاً وَ إِن یَرَوْاْ سَبِیلَ الْغَىِ‏ّ یَتَّخِذُوهُ سَبِیلاً ذَ لِکَ بِأَنَّهُمْ کَذَّبُواْ بَِایَتِنَا وَکَانُواْ عَنْهَا غَفِلِینَ‏(اعراف/۱۴۶) ترجمه به زودى کسانى را که بناحقّ در زمین تکبّر مى ‏ورزند، از (ایمان به) آیات خود منصرف مى‏ سازم، (به گونه ‏اى که) اگر هر نشانه ‏اى (از قدرت ما را) ببینند، ایمان نمى ‏آورند و اگر راه رشد را ببینند، آن را برنمى‏ گزینند و اگر راه انحراف را ببینند، آن را راه خود گیرند. این بدان جهت است که آنان آیات ما را تکذیب کردند و همواره از آنها غافل بودند.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    2 0
    علیرضا نظرات قبلی ات تماما میرساند که یا واقعا خوابی یا خوب بلدی خودت را به خواب بزنی. همین امروز یک روحانی نما که ادعای امام زمانی میکرد بازداشت شد. سیما چگونه توانسته اینهمه افراد را شناسایی کرده بکشاند استودیو ؟ علم غیب داشته ؟ آگهی کرده ؟ کجاست آگهی ؟ به مدعوین چقدر دستمزد میدهند ؟ سکوی پرش برای استخدام نیست ؟ حجم رویت تابعی از میزان خواب است. چگونه در یک خواب معمولی مثلا 8 ساعت 8000 ساعت مطلب رویت شده ؟ علی اکبری انرژی درمان و محمد علی طاهری عرفان حلقه از همین چیزهای جزئی شروع کردند تا رسید به اینجا که در شبکه ماهواره ای مردم را سرکیسه میکنند. مبلغ ابتدایی هر دویشان سیما بود.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    خداوند در قرآن راه رسیدن به یقین را تفکر در همین خلقت مادی مانند خلقت آسمان ها و زمین و اختلاف شب و روز و شتر و ... معرفی کرده (و فی آیات للموقنین )، نه ملاقات با ملائکه و ارواح و اجنه و اشباح. ذکر وجود ملائکه و اجنه برای آن است که بدانید ژرفا و پهنای آفرینش بیش از آن است که می بینید. برنامه زندگی پس از زندگی اولین بار در دهه 1975 در آمریکا تهیه و مورد توجه قرار گرفت، پس از آن دانشمندان مغز و اعصاب با آزمایشات عملی نشان دادند که این امور فعالیت مغز و اعصاب در حالت اغما است،حتی افرادی را برای 30 ثانیه دچار مرگ و دوباره احیا کردند. هر کس با عقل سالم و قلب سلیم با آیات مشهود خدا به یقین رسید که رسید، اگر نه با این امور توهم یقین کرده!!! واژه موقنین را در قرآن جستجو کنید، حتی رسیدن حضرت ابراهیم سلام الله علیه از مقام ایمان به اطمینان، آزمایشی مادی و عینی بود.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    مشرق نظرات را که مطابق طبع تان نیست، درج نمی کنید، اما خودتان یاد بگیرید، باز هم خوب است. قرآن به پیامبر اکرم و اعظم خود می فرماید : *قل اوحی الی ان نفر من الجن... * بگو به من وحی شد آنگاه که قرآن می خواندم عده ای از جن سخنان من را شنیدند و... نمی فرماید بگو دیدم. در آن واقعه جنیان اطراف پیامبر ازدحام کرده بودند. یا در باره جبرئیل نزد حضرت مریم، می فرماید فتمثل لا بشرا سویا جبرئیل در قوه مثال و خیال او مانند بشری راست اندام متمثل شد و تجسد جبرئیل به یک بشر مادی محال است یا در باره حضرت موسی سلام الله علیه فتخیل الیه تسعی، طناب و اسباب ساحران در قوه خیال آن حضرت حرکت می کردند. منظور تفسیر مادی و پوزیتیویستی آیات الهی نیست، منظور این است که ایمان و یقینی که با تجربیات مشکوک و مظنون دیگران شکل بگیرد،در بد جایگاهی قرار دارد، خصوصا با بیان مبارک امام صادق سلام الله علیه در لحظه مرگ شیاطین در آخرین رخصت و بهترین فرصت تلاش می کنند ایمان مومن را نابود کنند، امام صادق می فرماید هر کس نمازهای پنجگانه را در وقت خود بخواند، ملک الموت خودش در لحظه قبض روح، شیاطین را با نهیب دور می کند و عقاید حقیقی را به او تلقین می کند، امروزه نرم افزار اوقات پنجگانه در دسترس است. خدا و آخرت حق است، سوآل و جواب حق است، جنت و نار حق است، اما آنچه ما برای ازدیاد ایمان مردم ارائه می دهیم اباطیل است که نتیجه آن این می شود که بین مردم شایعه شود، زنی از دنیا رفته ولی ماموران آخرت به او گفته اند اشتباهی تو را آورده اند برگرد دنیا،جهاد تبیین نیاز به آگاهی هایی بیش از مشکوکات و تخیلات مبتذل دارد.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    پیامبران را با این افراد یک سطح می دانید ؟ بیشعور محمد مرسی دستگیر شود و از قدرت افتاد . اخوان المسلمین تظاهرات کردند . یکی گفت من خواب دیدم که پیامبر می خواهد نماز جماعت بخواند . به محمد مرسی گفت پیش نماز باش . مرسی قبول نکرد و پیامبر گفت تا تو هستی من پیش نماز نمی شوم . حالا این درست است یا غلط ؟ نماینده آیت الله سیستانی گفتند کلا این برنامه ها دیده هم نشود . چه برسد به قبول کردن
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    این آقای گرائی گرچه به دفاع از برنامه زندگی پس از زندگی توییت زده اند ولی بیش از اون درون توییت خودشون اشتباه بودن تولید این برنامه ها را تاکید کرده اند . خب چطوری!؟ می فرمایند طرف معجزه پیامبر را می دیده ایمان نمی آورده اونوقت چه انتظاری داری که با این تجربه های فردی غیر قابل اثبات ایمان بیاره!!؟؟ معجزه ها چه ویژگی هایی داشتن؟! عمل یا رخدادی بوده اند که به طور ویژه برای اثبات وجود خدا با اراده خدا و صرفا توسط پیامبران و نه افراد عادی بروز می کرده اند، دوم اینکه انجام این اعمال از عهده افراد عادی خارج بوده، سوم اینکه برای همه حاضرین به راحتی قابل مشاهده بوده پس امکان رد آن وجود نداشته و حتی برخی معجزه ها امتداد داشته اند و افراد غایب هم می توانستند اثر معجزه را ببینند، همچون شتر حضرت صالح .// خب اکنون این روایات افراد کدوم یک از ویژگی های لازم برای ایمان آوردن انسان ها را دارند!؟ ما که نمی تونیم آنچه را آنها دیده اند را ببینیم و بگوییم راست می گویند. // اما مهمترین نکته که خداوند در قرآن هم ذکر کرده اینکه مومنین واقعی با ذکر دلایل و نشانه های وجود خدا ایمان می آورند و نیازی به نشان دادن معجزه نیست، معجزه بیشتر برای افراد بهانه جویی است که نمی خواهند ایمان بیاورند و اگر به داستان معجزه ها در قرآن نگاه کنیم تقریبا همه افرادی که خواستار معجزه شده اند در نهایت حتی با دیدن معجزه باز هم ایمان نیاورده و کافر شده اند . خب اکنون با این شرح چه اصراری به ساخت معجزه های خیالی هست؟! با این ادعا که افراد ایمان بیاورند!!؟؟
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    چه مدرک یا توضیح علمی دارید؟تضادها با تحقیقات علمی و نظرات دانشمندان ملاکه یا احساسات و.. ملتی که زندگیشون از مرگ براشون تلخ تره به برکت اسلام چی دارید یاازتون میاد جز اینکه خودتونا خیس کنید دولا و راست شید بهش عادت کنید یا دشمن اصلیتون که ناکارامدی حکومته را با نفرت ازبقیه وتبلیغ رسانه ای جایگزین کنند و عمری الت دست بشید مرگ و الت شدن همه زندگی بی ارزشتونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس