کد خبر 1366704
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
حکم محکومیت سه مدیر پیشین شهرداری رشت صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: حکم محکومیت قطعی برای سه مدیر پیشین شهرداری رشت در خصوص زباله سراوان صادر شد.

به گزارش مشرق، مهدی فلاح میری یکشنبه شب با اشاره به پیگیری جدی دستگاه قضا در خصوص متخلفان ساماندهی زباله سراوان اظهار داشت: در خصوص ساماندهی پسماند متاسفانه تاکنون اقدام‌ موثری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه با اقدام دستگاه قضا پرونده‌ای برای مدیران پیشین و متخلف تشکیل شده است، بیان کرد: تاکنون برای سه مدیر پیشین شهرداری حکم قطعی قضایی صادر شده است و این پرونده‌ها در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

دادستان مرکز استان با اشاره به هزینه‌های فراوانی که برای ساماندهی زباله سراوان شده است، خاطرنشان کرد: در یکی از این قراردادها حتی تا ۹۰ درصد مبلغ هم به پیمانکار داده شد، اما هیچ کاری انجام نشد.

فلاح میری به تعقیب و پیگیری سایر مدیران متخلف و متولیان اشاره و تسریع کرد: دستگاه قضا سراغ متولیان امر خواهد رفت و در خصوص حقوق عامه مردم با کسی مماشات نخواهد کرد.

سایت دفن زباله سراوان رشت چند دهه است که محل دفن زباله شده و طبق نظر کارشناسان، هم اینک حدود یک میلیون تن زباله در این منطقه انباشت شده که مشکلات زیادی را برای مردم سراوان و محیط زیست گیلان ایجاد کرده است.

عدم تحقق وعده های مدیران و مسئولان طی یک دهه اخیر باعث شده که مردم سراوان در چند نوبت راه ورود کامیون های زباله را مسدود کنند؛ در تازه ترین اقدام مردمی، یکشنبه هفته گذشته مردم این منطقه برای چندمین بار طی ۱۰ سال اخیر راه ورود کامیون های زباله را مسدود کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس