نشست سه جانبه مصر، اردن و امارات برای مقابله با انتفاضه ملت فلسطین

شدت گرفتن مبارزات ملت فلسطین طی چند هفته اخیر و نزدیکی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان پادشاه اردن و ولیعهد امارات را برای رایزنی به مصر کشانده است.

به گزارش مشرق،   رسانه‌های اردنی خبر دادند پادشاه اردن به همراه ولیعهدش جهت شرکت در نشست سه جانبه اردنی، مصری اماراتی به مصر سفر کرده است.

این خبر در حالی توسط دربار پادشاهی اردن منتشر شد که کارشناسان اسرائیلی از ارتباط مستقیم این سفر با تلاش‌های انجام گرفته برای کمک به اسرائیل جهت پایان دادن به جوشش بزرگ فلسطینیان و جلوگیری از تبدیل شدن آن به انتفاضه سخن گفتند.

روعی کایس تحلیل‌گر شبکه تلویزیونی کان در توئیتی در این رابطه اعلام کرد، با وجود آن که هدف اصلی این سفر رسانه‌ای نشده است اما می‌توان پیش بینی کرد که این نوع هماهنگی‌ها در رابطه با تشنج‌های رو به افزایش در صحنه فلسطین است که با محوریت حرم قدسی (مسجد الاقصی) شکل گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    دیر رسیدید بدبختها، ملت فلسطین سر زنده تر از همیشه است.
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      احسنت
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس