کد خبر 1366460
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
واکنش روزنامه انگلیسی به وضعیت بد منچستر

نشریه تلگراف جلد اصلی خود را به شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال و شرایط تاسف‌بار این تیم اختصاص داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در شبی که عملکرد بهتری نیز داشت مقابل آرسنال تن به شکست ۳ بر یک داد تا یک باخت ناامیدکننده دیگر را به ثبت رساند.

پس از بازی، انتقادات از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد، از مدافعان و برونو فرناندز به اوج رسید و پل اسکولز از شرایط رختکن این تیم پرده برداشت.

اسکولز روز گذشته مدعی شد که در مکالمه با «جسی لینگارد» متوجه شده که وضعیت رختکن اصلا مناسب نیست. او گفت: رختکن منچستریونایتد یک فاجعه است.

البته رانگنیک نیز به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ به سوال خبرنگاران که وضعیت رختکن به چه شکل است، گفت: بروید و از لینگارد بپرسید!

واکنش روزنامه انگلیسی به وضعیت بد منچستر

شرایط منچستریونایتد به جلد اصلی تلگراف بدل شد و این نشریه معتبر انگلیسی تیتر «رختکن منچستریوتایتد یک فاجعه است» را به روی جلد برد و از پنالتی از دست رفته برونو فرناندز استفاده کرد.

برونو اگر پنالتی خود را گل‌ می‌کرد بازی به تساوی کشیده می‌شد و احتمال پیروزی منچستریونایتد بالا بود زیرا این تیم ، جدای از عملکرد ضعیف خط تدافعی‌اش عملکرد بهتری نسبت به میزبان نشان داد.

رونالدو، مگوایر، پوگبا، دخیا، رشفورد و برونو فرناندز بزرگان تیم منچستریونایتد هستند و به احتمال فراوان آنها جو رختکن را در دست دارند. بسیاری از رسانه‌ها معتقدند که تن‌هاگ در اسرع وقت باید اتحادی در رختکن به وجود آورد و پالایشی در میان بازیکنان صورت گیرد.

رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که بیش از ۱۰ بازیکن از جمع بازیکنان منچستریونایتد جدا خواهند شد که پوگبا یکی از آنها خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس