کد خبر 1366449
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کرونا نمایه

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم احداث بیمارستان در منطقه ۱۹ پایتخت اظهارداشت: شهرداری مراکز تحت پوشش شرکت شهر سالم را افزایش دهد.

به گزارش مشرق، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از استماع گزارش علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورای شهر اظهارداشت: اقدام شهرداری در تجلیل از پاکبانان جای تقدیر دارد  همچنین شروع فعالیت در بوستان ولایت نیز اقدام خوبی است. اقدامات مختصری در ماه مبارک رمضان صورت گرفت و امیدواریم با برنامه ریزی لازم، بوستان ولایت به قطب فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبدیل شود و ظرفیت های آن کامل شود.

بیشتر بخوانید:

بیمارستان نیمه‌کاره کمال‌شهر کرج، حداکثر ظرف دو سال تکمیل می‌شود

وی با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب در منطقه۱۹ که در میدان تره بار پیش بینی شده و بودجه آن نیز اختصاص داده شده، گفت: تقاضا می کنیم نسبت به تأسیس آن اقدام شود چون در خصوص نقدینگی بین سازمان میوه و تره بار و شهرداری منطقه ۱۹ چالش‌هایی وجود دارد.

پیرهادی با بیان اینکه هیچ گونه بیمارستانی در منطقه ۱۹ وجود ندارد، یادآور شد: زمینی در این منطقه پیش بینی شده و وزارت بهداشت اعلام کرده به محض اینکه زمین در اختیار قرار بگیرد بیمارستان ساخته خواهد شد. نیاز به بیمارستان در این منطقه ضروری است و تقاضا داریم مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید باکری در منطقه ۱۹ ایجاد شده که مجموعه ای بسیار بزرگ است و چندین سال رها شده که تجهیزات بسیار مختصری از جمله سیستم گرمایش و سرمایش و تغییر چمن نیاز دارد. این مجموعه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و برای میزان اعتباری اندک جهت بازسازی و تعمیرات، رها شده که انتظار می رود مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت شرکت شهر سالم اظهارداشت: حوزه سلامت و درمان یکی از معضلات است. در ایام اخیر شاهد بودم که مردم از خدمات رسانی درمانگاه های مجموعه شرکت شهر سالم رضایت داشتند. تقاضای من اهتمام ویژه برای بازسازی، نوسازی و گسترش این مراکز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس