رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست   - کراپ‌شده

رئیسی در سالروز شهادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در غرب استان تهران با حضور میان محرومان و دلسوزان انقلاب درد و دل مردم را شنید و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی نخستین سفر به غرب استان تهران را از شهر قدس شروع کرد.

وی از منطقه محمد آباد بازدید بعمل آورد و با حضور میان مردم منطقه مشکلات آنان را شنیدو برای رفع محرومیت ها و حل مشکلات مردم دستوراتی صادر کرد.

رئیس جمهور همچنین در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد، مددجویان این کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

در ادامه این سفر رئیسی در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

 رئیس جمهور در این سفر چند ساعته از بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

استاندار تهران و معاونین وی در این سفر، رئیس جمهور را همراهی می کنند.

رئیس جمهور در بازدید از منطقه محمدآباد شهر قدس مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد

  دکتر سید ابراهیم رئیسی بعداز ظهرامروز شنبه در جریان سفر به غرب استان تهران با حضور در یکی از محله‌های محمدآباد شهر قدس با گزارش استاندار و مسئولین شهری و نیز گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.

رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست +عکس و فیلم

در این بازدید همچنین شماری از مردم محمدآباد از نزدیک مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بویژه ممنوعیت ساخت و ساز بخاطر قرار گرفتن در محدوده حریم رودخانه مطرح کرده و خواستار بازنگری در مصافت تعیین شده برای حریم رودخانه شدند.

 رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست

رئیس جمهور در این بازدید، استاندار و مسئولین شهری را موظف کرد گزارش مشکلات ساکنان این مناطق و راهکارهای حل و فصل آن را امشب در جلسه شورای اداری ارایه دهند.

بازدید رئیس جمهور از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد

آیت‌الله رئیسی: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ مواد مخدر نروید

 رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست

رئیس جمهور در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد، مددجویان این کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

  سید ابراهیم رئیسی همزمان با سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) در مراسم سوگواری مددجویان این مرکز با تسلیت شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: شما مددجویان عزیز امروز با زحمات و خدمات مجموعه سازمان بهزیستی آماده بازگشت به جامعه می‌شوید تا بعد از پاک شدن از هرگونه اعتیاد بتوانید برای خود، خانواده و جامعه انسان مفیدی باشید.

رئیس جمهور اعتیاد را بلای خانمانسوزی برای معتادین و خانواده آنها دانست و گفت: زجری که خانواده معتادین از این بلای خانمانسوز می کشند، بسیار دردآور است.

دکتر رئیسی مددجویان را به قوی کردن اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد فرا خواند و گفت: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ نکبتی به نام اعتیاد و مواد مخدر نروید و به جای این عادت زشت، عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در این مرکز امکانات خوبی فراهم شده است تا علاوه بر ترک اعتیاد شغل مناسبی یاد بگیرید و آن را زمینه کسب و کار حلال قرار دهید.

  رئیسی افزود: امروز شما با یادگیری شغل مناسب و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد باید به خانواده خود اطمینان بدهید که دیگر آن آدم سابق نیستید و قصد دارید زندگی شرافتمندانه و به دور از هر گونه آلودگی داشته باشید تا در کنار امنیت خود و خانواده در امنیت جامعه نیز موثر باشید.

 رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست

رئیس جمهور گفت: این مرکز برای آن است که وضعیت جسمی و روحی شما بازسازی شود تا فرد موثری برای خانواده و جامعه‌تان باشید.

دکتر رئیسی بر ضرورت توسعه امکانات کمپ بازپروری اخوان تأکید کرد و گفت: دولت حمایت می‌کند تا ظرفیت این مرکز به ۲ برابر افزایش پیدا کند که به این وسیله امکانات بیشتری در کنار مددجویان قرار بگیرد و تعداد بیشتری از معتادان متجاهر بتوانند در این مرکز از خدمات ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه برخوردار باشند.

رئیس جمهور همچنین از سالن آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغال مددجویان بازدید و در گفتگو با آنان، وضعیت رضایتمندی آنان را از حضور در این کمپ جویا شد.

دستور رئیس جمهور برای راه‌اندازی مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین تا یک ماه آینده

رئیس جمهور در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

 رییس جمهور درسالروز شهادت مولای متقیان پای درد ودل محرومان نشست

دکتر سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران از مجموعه صنایع غذایی و لبنی کاسپین بازدید کرد و با گزارش مسئولین و دست‌اندرکاران این پروژه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات راه‌اندازی این مجموعه قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از اطلاع از ظرفیت‌های مجموعه پیشرفته و مجهز صنایع لبنی کاسپین که با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده و از ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۸۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای سه هزار نفر برخوردار است، تأکید کرد: راکد بودن چنین مجموعه بزرگی ناراحت کننده است و ضرورت دارد بلافاصله مشکل سرمایه در گردش آن با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یک ماه آینده به افتتاح برسد و ضمن ایجاد اشتغال محصولات این مجموعه وارد بازار شود.

دستور رئیس جمهور برای تکمیل بیمارستان شهریار تا یک سال آینده

رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه به غرب استان تهران، از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار که حدود ۳۰ سال قبل کلنگ‌زنی شده است، بازدید کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور روز شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران ضمن بازدید از بیمارستان نیمه تمام امام خمینی شهریار، در گفتگو با پیمانکار و مسئولین وزارت بهداشت و درمان، از مشکلات و موانع تکمیل و معطلی ۳۰ ساله مطلع شد.

رئیس جمهور معطلی ۳۰ ساله برای افتتاح پروژه‌هایی مانند بیمارستان شهریار را غیرقابل قبول دانست و اظهار داشت: امروز پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سراسر کشور به شکل نامناسبی مقابل دیدگان مردم قرار دارد که ضرورت دارد به سرعت آنها را سروسامان دهیم.

رئیسی در ادامه با تاکید بر اینکه در مدت زمان کمتر از یکسال این بیمارستان باید تکمیل شود از وزارت بهداشت و درمان خواست تا همزمان روند جذب نیرو و تأمین تجهیزات بیمارستان را شروع کند تا همزمان با تکمیل بیمارستان زمینه افتتاح کامل آن فراهم شود.

به گزارش مشرق، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار در اوایل دهه ۷۰ و توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت کلنگ‌زنی شد و امروز با گذشت حدود ۳۰ سال و فراز و نشیب‌های فراوان در مرحله پیشرفت  فیزیکی ۹۵ درصدی بنا قرار دارد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایران و استانی قرار است در نیمه نخست امسال بنای فیزیکی بیمارستان به اتمام رسیده و سپس نسبت به تجهیز و بهره‌برداری آن اقدام شود.

به گفته رئیس دیوان محاسبات استان تهران قیمت تمام شده این بیمارستان ۱۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که میانگین هر تخت تقریبا ۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به پروژه‌های مشابه در زمان خود هزینه ۱۰۰ برابری برای بیت‌المال دارد.

افطار رئیس جمهوری همراه با زائران امام زاده اسماعیل شهریار

  رئیسی شنبه شب پس از اقامه نماز جماعت، روزه خود را همراه و در کنار زائران امام‌زاده اسماعیل شهریار افطار کرد.

رئیس جمهوری در جریان حضور در حرم امام‌زاده اسماعیل، مزار چند تن از شهدای مدفون در این محل را نیز زیارت کرد.

 سید ابراهیم رئیسی در سالروز شهادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام با حضور در غرب استان تهران با حضور میان محرومان و دلسوزان انقلاب، درد دل مردم را شنید و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور پس از شهر قدس، به ملارد و شهریار سفر کرد و در پایان این سفر جلسه شورای اداری این سه شهرستان برگزار شد.

رئیس جمهور: دولت به دنبال استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در جمع صمیمی مردم در مسجد امیرالمومنین کهنز شهریار با تسلیت شهادت حضرت علی (ع)، با اشاره به برنامه‌های سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران، اظهار داشت: در جلسه شورای اداری، مشکلات مختلف این شهرستان‌ها و دغدغه‌های مردم مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد ارتقای وضعیت فرمانداری شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه که از جمله مطالبات مردم این شهرستان است، پس از بررسی‌های کارشناسی در جلسه هیأت دولت مطرح شود.

رئیسی افزود: در جلسه شورای اداری همچنین موضوعات حمل و نقل، مترو و آب شرب این مناطق مورد بررسی قرار گرفت و دولت این مسائل را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: جوانان همواره کارآمدی و توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند. در دولت معتقد به میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلاب هستیم و باور داریم موفقیت همه قوا در گرو حضور مردم و جوانان است.

وی گفت: مردمی بودن دولت به این است که مردم در صحنه‌های مختلف احساس مسئولیت کنند و دولت نیز زمینه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه‌ها فراهم کند.

رئیس جمهور مسجد را پایگاه حضور و مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم دانست و اظهار داشت: مساجدی که نسبت به تقویت حضور مردم فعال هستند، پشتوانه ارزشمندی برای انقلاب و نظام بوده و در پیشبرد برنامه‌های دولت نیز نقش مهمی دارند.

رئیسی خاطر نشان کرد: موضوعات فرهنگی از دغدغه‌های جدی مردم است و مساجد می‌توانند در این عرصه نیز به خوبی نقش‌آفرینی کنند.
 

رئیسی خطاب به جوانان گفت: مسجد سنگر است و جوانان عزیز این سنگر را رها نکنند. امروز بسیاری از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با حضور فعال جوانان و مردم در مساجد قابل حل و فصل است.

رئیس جمهور ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم را مورد تأکید قرار داد و گفت: آنان در آزمون الهی موفق و سربلند بودند و امروز ما نیز باید تلاش کنیم در آزمون خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان موفق باشیم.

 رئیسی تأکید کرد: امروز راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است. لذا هرکس با سخن و اقدام خود موجب تقویت امید در بین مردم شود در مسیر راهبرد نظام حرکت می‌کند و هر کسی که موجب یأس و ناامیدی در جامعه شود، بخواهد یا نخواهد در راستای راهبرد دشمنان گام برمی‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 0
    جلو گرانی را بگیرد
  • محمدایوب IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    3 1
    آن بیچاره ها که با حرفهای آن کلاهبرداری که گفته بود رییسی بیاید پیاده رو را دیوار میکشد به آن رییس دولت دزدها رای دادند دراین ایام ازخدا طلب مغفرت کنند.
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      2 4
      فعلا آجرهاشون به دیوار پارکها میرسه. برای پیاده رو ها انشالله دور بعدی
  • من IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 1
    درود بر رییسی
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 1
    عاشق منش رئیس جمهور ام
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    4 6
    فکر نمیکنید این فیلمای تبلیغاتی زوده؟! بابا اینا رو بذارید سال آخر ریاست جمهوری الان واقعا باید به داد مردم برسید نه نمایش بذارید. سه سال کار کن یه سال نمایش بده
  • 1 ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 0
    شرایط کشور طی چند دهه اخیر- بخصوص سالهای تحریم ظالمانه استکبار جهانی- به نفع اقشار ثروتمند و ابرسرمایه دارها بوده
  • 1 ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    4- بدیهی است فشار اقتصادی و گشترش فقر (کاهش قدرت خرید و افزایش بیکاری) برنامه های گسترده تبلیغاتی علیه عقاید اسلامی و دینی و معنوی و گسترش دنیاپرستی به معنای به دست پول از طریق حرام و نابودی زندگی بقیه و بیرحمی به فقرا!، کاهش اخلاقیات بوده
  • 1 ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    5- در حالی اجانب از راه رسانه ای، با نشان دادن باغ پرزرق و برق از کشورهایشان- از آزادیهای مدنی و سبک زندگی دلخواه (از پوشش و آزادی بیان و و دموکراسی) و آسانی و سریع رسیدن به رویای خوشبختی- هر چه بیشتر افراد سرمایه گذار و مهمتر سرمایه های انسانی توانمند فکری هوشمند و کاربردی و کارآفرین حقیقی (=فرار مغرها)، در داخل با ترویج مدرکگرایی (بیخودی وشرط استخدام بالا بردند بطوریکه برای ااستخدام نظافتچی و آبدارچی هم شرط دیپلم، یا برای باجه داری بانک شرط لیسانس! عامدا مدرک تشویق کردند مدرک دانشگاهی بگیرند به ایمد اینکه استخدام در مراکز دولتی بشوند و مجوز تاسیس شرکت و واحد صنفی! اصل نقشه از عوامل ذی نفع در توسعه مراکز عموما بی خاصیت خصوصی و کنکور....در ترویج مدرکگرایی ) و به تبع مدرکفروشی (مشخصا از طریق مراکز خصوصی آموزشی)- با ترکیب پاتری بازی- نهادهای کشور را مملو از افراد کمسواد و بیسواد تخصصی و مهارتی کردند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    درود
  • SE ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    حاج رئیسی برای رفع مشکلات دستوراتی صادر کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس