مدیریت پشت میزنشینی در دستور کار دولت نیست

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: برای حل مشکلات باید در میدان حضور یافت و مدیریت پشت میزنشینی در دستور کار دولت نیست.

به گزارش مشرق از وبدا، مهندس محمد هاشمی با اشاره به ۴۱ سفر استانی وزیر بهداشت در طول ۷ ماه گذشته، انجام این سفرها را نشان دهنده عزم دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برای حل مشکلات مناطق محروم کشور دانست و گفت: مشکلات حوزه سلامت یکی از میراث هایی است که به دولت سیزدهم رسیده و حل آنها، نیازمند حضور در صحنه، آشنایی و راهکارهای موثر است.

وی اظهار داشت: نیمی از سفرهای استانی وزیر بهداشت به همراه رییس جمهور و اعضای هیات دولت بوده که این سفرها منشا خیری برای حل مشکلات حوزه های مختلف و از جمله حوزه سلامت بوده است.  

هاشمی  افزود: در سراسر کشور ۲۲۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی و هزاران پروژه نیمه تمام بهداشتی و دانشجویی وجود دارد که اتمام آنها و همچنین تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت نظام شبکه بهداشت کشور، نیازمند حل مشکلات این پروژه ها است.  

وی افزود: تمام سفرهای استانی وزیر بهداشت و دولت، در روزهای تعطیل آخر هفته انجام شده و می شود. وزیر بهداشت در روزهای غیرتعطیل به شدت و با جدیت، پیگیر حل مشکلات و معضلات نظام سلامت از جمله تامین منابع، مدیریت کرونا، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و امورات جاری وزارت بهداشت است و همین تلاشهای مجدانه و پیگیریهای خستگی ناپذیر وی را به وزیر جهادی شهره کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    ای کاش از این الکی پوز ها نمی دادین تا این همه گرانی پیش نمی امد حالا شما الکی حرف بزنین فردا با زاجناس گران بشه حرف بس گو عمل بس کنید مرگ بر امریکا
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    مردم کاری به تعدادسفریابامترورفتن یاسرزده وسرنزده رفتن ندارندمردم کاری به خانواده مسئولین وشعارهای مسئولین ندارند؛نجومی بگیرپشت میزبشین ویدیوکنفرانسی اداره کن سوئیس برو ؛اماحرف ازاقتصادمقاومتی وامتحان الهی برای مردم نزن؛اگرتوانستی رفاه مردم رارقم بزنی که بقای شمااگرنه به تعبیررهبیرکبیرانقلاب یک یوم الله می آیدکه می فهمندمردم که درذات شماچیست وکارهمه تان ساخته است...شدجمهوری اسلامی به پا که هم دنیادهدهم دین به ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس