کد خبر 1366049
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
مردم با دریافت پیامک ثبت پرونده قضایی دادگستری نگران نشوند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تعدادی از شهروندان در سنوات گذشته شکایاتی در دادسراها مطرح نموده و این پرونده‌ها جهت دریافت نتیجه به مراجع انتظامی ارجاع داده شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید سرزده از مجتمع شماره ۲ دادسرای عمومی و انقلاب اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل این مجتمع، نامناسب بودن فضای فیزیکی برای مراجعان و کارکنان می‌باشد و تلاش بر این است که تا پایان سال جاری با افتتاح ساختمان جدید دادگستری، بخشی از این مشکلات مرتفع گردد.

وی از حجم بالای ورودی پرونده به دستگاه قضا به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات نام برد و خاطرنشان کرد: یکی از معضلات دستگاه قضا افزایش سالانه ورودی پرونده است که با توجه به سیاست دستگاه قضایی، مبنی بر کاهش ورودی پرونده، نیاز ست با شناسایی زمینه‌ها و بسترهای تولید جرم و همکاری دستگاه‌های دیگر گام‌های مؤثرتری در پیشگیری از وقوع جرم برداشته شود.

جعفری در خصوص پیامک‌هایی که از سوی دادگستری با موضوع ثبت پرونده قضایی و ارجاع به شعب برای شهروندان ارسال می‌گردد تصریح کرد: تعدادی از شهروندان در  سنوات گذشته شکایاتی در دادسراها مطرح نموده و این پرونده‌ها جهت دریافت نتیجه به مراجع انتظامی ارجاع داده شد و همچنان در انتظار دریافت نتیجه است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با توجه به دستورالعمل‌ها و لزوم ثبت این شکایات، با ثبت شکایت در دادسرا پیامکی با همین موضوع برای شاکی ارسال می‌گردد که این پیامک به معنی متهم بودن دریافت کننده پیامک نیست و مردم نگران دریافت این گونه پیامک‌ها نباشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس