کد خبر 1366032
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
برگزاری تظاهرات حمایت از «مسجدالاقصی» در «لندن»

ده‌ها نفر با برپایی تظاهراتی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، جنایات این رژیم علیه ساکنان قدس و کرانه باختری به ویژه نمازگزاران فلسطینی و تعدی علیه مسجد مبارک الاقصی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ده‌ها نفر با برپایی تظاهراتی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، جنایات این رژیم علیه ساکنان قدس و کرانه باختری به ویژه نمازگزاران فلسطینی و تعدی علیه مسجد مبارک الاقصی را محکوم کردند.

در این تظاهرات شمار زیادی از اقلیت فلسطینی ساکن لندن و شماری از فعالان حامی فلسطین نیز مشارکت داشتند. زاهر بیراوی رئیس انجمن فلسطینیان مقیم انگلیس تاکید کرد که ما در این تظاهرات پیام همبستگی خود با ساکنان قدس را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

وی دولت انگلیس را مسئول رنج و محنت‌های ملت فلسطین به سبب تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی دانست و در پیامی به سیاستمداران و اصحاب رسانه غربی تاکید کرد که جنگ روسیه علیه اوکراین، سیاست‌های دوگانه شما در تعامل با مسئله فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی را برملا کرد.

بیراوی اظهار داشت: آیا از خودتان خجالت نمی‌کشید؟ زمان آن رسیده که دیگر دست از حمایت از مجرم بر علیه قربانی بردارید و به حمایت تسلیحاتی از دولت تروریست و آپارتاید پایان دهید و از حقوق ملت فلسطین از جمله حق مقاومت در برابر اشغالگران، آزادی و بازگشت به سرزمین خود حمایت کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس