کد خبر 1365858
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
درآمد 358 میلیاردی استقلال از فرابورس/آبی‌ها چگونه می‌توانند از این پول استفاده کنند؟

باشگاه استقلال درآمد قابل توجهی را از عرضه پذیره نویسی سهام در فرابورس به دست آورده است.

به گزارش مشرق، با استقبال هواداران استقلال از عرضه سهام این باشگاه در فرابورس، آبی‌ها می‌توانند به حل مشکلات مالی در آینده امیدوار باشند.

با خرید سهام باشگاه استقلال در سازمان فرابورس توسط هواداران، مبلغ  ۳۵۸ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز شده که می‌تواند گره گشای بسیاری از موانع و دردسرهای مالی باشد.

البته این پول هنوز، قابل دخل و تصرف توسط باشگاه استقلال نیست و باید مجوز سازمان خصوصی سازی برای آن صادر شود. با اینحال براساس روال موجود، سازمان خصوصی سازی برای هزینه های جاری یا آتی، مجوز برداشت نمی‌دهد و برای قسمت اعظم این پول، صرفا مجوز سرمایه گذاری در محل‌های مورد تایید این سازمان، صادر می‌شود.

مابقی پول نیز طبق لیست صورت‌های مالی مورد تایید سازمان حسابرسی دولتی ایران و تحت نظارت سازمان خصوصی سازی، صرف پرداخت بدهی خواهد شد.

باشگاه استقلال در تلاش است تا با کسب مجوز برداشت از نهادهای مربوطه بتواند بخشی از مشکلات مالی خودش را حل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    وقتی بدهیهای استقلال از مردم دریافت شود معلومه که با این پول بادآورده خیلی کارها می تونند انجام دهند!! جیب مردم را خالی کردند حالا پز می دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 2
      پاپا حمید هست هرجا امتیاز یا پنالتی و پول کم بیارن بهشون میده و خسروی هم میاد میگه تیم حریف داور رو هل داد دیگه غلام شیشلولبند رو نمیبینه که دست بلند میکنه روی بازیکن حریف.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 2
    ۴ روز دیگه که هوا گرم شد فرهاد پودری نصف پول رو برمیداره میره اردوی دوبی و بازیکنان رو میندازه زیر نظر پین کد تو زمین عرق بریزن و خودش با کمک سرپرست میره زیر کولر گازی و عشق و حال. مثل اردوی قبلی.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 2
      زدن پادوانی رو فلج کردن و هنوز حکم اون مونده‌. اوضاع استقلال بدتر از پرسپولیسه‌. آرامش قبل از طوفانه فعلا. آخر فصل این تک قهرمانی معیشتی که بعد از ۱۰ سال بهشون میدن از دماغشون در میاد. طفلک فرناز مجیدی که هر چی پودر زده باید یک جا پس بده. بدنش خالی میکن
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 2
    مطمئن باشید انقدر آخرفصل بدهی دارن که باید مثل فکری خونشون رو بفروشن بدن بدهی. همین حالا میلیچ و استراماچونی دندون تیز کردن. حالا بماند بازیکنان ۱۵ میلیاردی مثل ژستد و یامگا هم هستن.
  • Ashkan IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    باشگاه مردمی استقلال بعد از خدا فقط همین هوادارا رو داره. هوادارانی که در همه حال با تمام وجود در برابر دشمنی های بابا مسعودها، خسروی ها، راهبرها ... و در یک کلام مافیای سرخ حکومتی، کوتاه نیامدند و از تیم محبوبشان فخر ایرانو آسیا استقلال بزرگ حمایت کردند و می کنند.درود به شرفشون
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      فخر ایران و آسیل رو خوب اومدی البته فرناز هم فخر شیخ های امارات هست تیم فخری ۱۰ ساله جام ندیده و موقعی که فیفا میخواد مهمون دعوت کنه فقط پرسپولیسی هارو میشناسه و کیسه های شیتیل تو لیست انتظارم نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس