کد خبر 1365762
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
واکنش جالب هوادار پورتو پس از پیروزی یاران طارمی مقابل اسپورتینگ+عکس

هواداران پورتو بعد از توهین باشگاه اسپورتینگ به مهدی طارمی و بعد از این برد این تیم در داخل زمین از ستاره ایرانیشان حمایت کردند.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون هفته گذشته در اقدامی توهین آمیز علیه مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه رقیبش یعنی پورتو موضع گیری کرد.

در یک هفته گذشته طارمی سوژه رسانه های پرتغال بود و به باشگاه پورتو و هوادارانش به شدت از بازیکن ایرانی خود مقابل یاوه گویی باشگاه اسپورتینگ حمایت کردند.

شب گذشته دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی پورتو مقابل اسپورتینگ برگزار شد و یاران طارمی موفق شدند در زمین جواب یاوه گویی اسپورتینگ را بدهند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.

یکی از هواداران پورتو توئیت جالبی از اتفاقات یک هفته گذشته و حمایت از مهدی طارمی ستاره ایرانی بعد از حذف شدن اسپورتینگ منتشر کرد.

این کابر شبکه اجتماعی نوشت: امروز روز باشگاه پورتو است. به خاطر بی احترامی و انتقاد نژادپرستانه از مهدی طارمی! و درخواست محرومیت بی اساس په په. به سوی فینال و فتح جام می رویم.

این هوادار پرتغالی حامی باشگاه پورتو با انتشار تصویر مهدی طارمی در کنار په په کاپیتان سابق رئال و کنونی پورتو به هواداران و باشگاه اسپورتینگ طعنه زد و به نوعی اعلام کرد جواب توهین هایشان را در داخل زمین دادند.

واکنش جالب هوادار پورتو نسبت به طارمی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    6 3
    با زبان روزه ده کیلومتر دویدن یعنی ۲۵دور دور زمین چمن دویدن سخت نیست به خدا مخصوصا غروب نزدیک افطار می خواهی ده کیلومتر دیگر هم بدوی اما به عشق افطار می ایستی و یک خرما و کمی آب می نوشی و این بهترین تغذیه جهان است پیامبر«ص»فرمود: به عمه تان درخت خرما احترام بگذارید به راستی از همان گلی ساخته شده که پدرتان آدم«ع» را ساخته اند چه غذایی بهتر از همجنس آدم؟! و گرسنگی غذای روح ماست چرا خود را از غذای الهی و مهمانی الهی محروم کنیم به خاطر چی؟!به خاطر سم بیشتر گوشت بیشتر رسوب بیشتر ؟!به قول شمس تبریزی به راستی غذای اصلی انسان نان است و گاهی شوربا بقیه اش بچه بازی است یعنی غذای ما نیست پس خود را سرکار نگذاریم و طمع نکنیم تا فساد درست نکنیم!!!!!
    • نشناس US ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      3 2
      روزه اونم طارمی خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس