کد خبر 1365615
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی افغانستان را محکوم کرد

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به کشتار شیعیان توسط تروریستهای داعش در مزار شریف افغانستان تأکید کرد که این حوادث، نشانگر توحش عاملان این جنایات است.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی در افغانستان، این انفجارها را محکوم کرد.

پایگاه خبری العهد به نقل از حزب الله گزارش داد، این انفجار، زیر پا گذاشتن حرمت ماه مبارک رمضان و خانه‌ها خدا و تداوم قربانی کردن بی‌گناهان است؛ اقدامی که نشانگر توحش این قاتلانِ به دور از ارزشهای انسانی، اخلاقی و مذهبی است.

حزب الله تصریح کرد، در واکنش به تداوم این کشتارهای شنیع از سوی داعش، دولتها اسلامی و مراجع مذهبی باید این تفکر ضاله را محکوم و حامیان آن را تعقیب کنند و به جنایات و فساد آنان پایان دهند.

این جنبش از مسئولان دولت افغانستان خواست که با قاطعیت با این گروههای جنایتکار مقابله کرده و از شهروندان حمایت کنند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از وضوع حوادث مشابه اتخاذ کنند. در پی انفجارهای امروز که نمازگزاران و غیر نظامیان را در شهر مزار شریف هدف قرار داد، ۳۰ غیر نظامی به شهادت رسیدند و ۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    فردوسی اگر همه سر به کشتن دهیم ازآن به که کشور به دشمن دهیم
  • AF ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سخنگوی طالبان بخاطراینکه ما یک قوم خاص را قتل عام نکردیم این حملات صورت میگیرد
  • عمو IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    عکسهای تمام عاملین و اجرا کننده گان جریانات تروریستی ضد شیعی به زودی به جهان خواهد رسید.
  • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    مطمئنا زمانی که در تل آویو عملیات استشهادی میکردند و در اتوبوس خود را منفجر میکردن. نظامی و غیر نظامی را می‌کشتند به این‌موضوع فکر نمی کردید که وهابی ها می‌گویند یهود احسن من شیعه راه درست چی هست دشمن واقعی کجاست انهای که قتل اطفال شیعه را بهشت می دانند یا غیر از این

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس