کد خبر 1365399
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
محاصره کرانه باختری توسط ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که کرانه باختری و گذرگاه‌های ارتباطی با نوار غزه طی دو روز آینده به دلایل امنیتی بسته خواهد شد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری معا فلسطین، در بیانیه ارتش رژیم اشغالگر آمده است که از امروز پنجشنبه ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) ساعت پنج بعدازظهر تا روز شنبه ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) کرانه باختری و گذرگاه‌های مرزی با غزه به دلایل امنیتی بسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کرانه باختری و نوار غزه در ۲ روز پایانی عید پسح (فسح) یهودیان را داده است.

این در حالی است که حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و قدس اشغالی از آغاز ماه مبارک رمضان باعث شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی شده است.

به گزارش مشرق، درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و مجاورت مسجد الاقصی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 1
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس