کد خبر 1365107
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
امیر حیدری

جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد.

به گزارش مشرق، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید «زرهرن» نزاجا که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح اظهار داشت: هیچ موضوعی زیبنده‌تر از این نیست که ما اوامر فرماندهی کل قوا را محقق سازیم و ما تمام توان خود را برای این مهم، بسیج کرده‌ایم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دو سه سال گذشته به بهترین ادبیات، مورد ستایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

فرمانده نزاجا در ادامه با اشاره به لزوم ارتقاء تحرک در این نیرو گفت: اگر نیرویی نتواند در کسری از زمان در شرایط سخت در نقاط مأموریتی خود حضور یابد، در جامعه نخواهد توانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

امیر حیدری ادامه داد: این خودروهایی که امروز در این مکان به نمایش درآمده‌اند، مجوز کمیته خودروی ملی از ستاد فرماندهی معظم کل قوا را دارند.

وی اضافه کرد: اگر در بحث تجاری‌سازی، این خودروها بتوانند جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند، گام بلند دیگری از سوی ارتش در جهت تحقق فرمایشات فرمانده کل قوا برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: ارتقاء سطح تحرک نیروی رزمی و همچنین بومی‌سازی ادوات و تجهیزات از مهم‌ترین اهداف نیروی زمینی ارتش است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    4 20
    نیروهای نظامی و امنیتی نباید در کار تولید و توزیع و اقتصاد باشند
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    13 1
    تولید بومی کامیون کشنده توسط ارتش میتونه هم انحصار و هم وابستگی به بیگانه را در زمینه خودروهای سنگین را از میان ببره و کار ارزشمندی است
    • ايراني IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 6
      بزرگوار اول برو ببين همونهايي كه ساختند چند درصدش ايرانيه بعد بيا از انحصار حرف بزن كل بدنه نظامي مملكت وايسته اس اينو ميشه تو توليدات ديد اتفاقات صنعت خودرو به نظاميون سرايت كرد برجك تور رو بردن رو كاميون حالا شده سامانه دزفول
    • حسن IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 0
      وقتی دولتها هیچ کاری نمیکنن چرا نباید خودروهای تولید ارتش یا خودروی شمس تولید انبوه نشه
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 10
    لطفا از منقل جداش کنید
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      4 3
      یکی باید شماها رو از پستونک و شیشه شیرتون جدا کنه
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    تولید تجاری منظورش این نیست که تبدیل به خودروساز بشند و به مردم بفروشند.منظور اینه که تولید انبوه برای استفاده در نیروهای نظامی انتظامی بشن. مثلا دیگه هایلوکس و تویوتا توی نیروهای مسلح نمیبینیم. دیگه کشنده بنز و اسکانیا و کاماز توی نیروهای نظامی نمیبینیم.مثل امریکا که خودروهای تاکتیکیش همگی هامر هستکه تولید امریکاست از این به بعد هم خریدهای خودرو در نیروهای مسلح از تولیدات نزاجا باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس