تعیین اولویت‌ کاری کمیسیون‌های مجلس در نشست هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌ها

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نشست هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها مشخص شد و پرداختن به مسائل نظام بانکی و بانک مرکزی به عنوان اولویت کاری کمیسیون اقتصادی تعیین شد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال ۱۴۰۱ در نشست مشترک هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های مجلس مشخص شد.

وی افزود: در این جلسه هم اولویت‌های کاری در حوزه تقنینی مدنظر قرار گرفت و هم اولویت‌های نظارتی و به عنوان نمونه  بحث ساماندهی نظام بانکی و همین‌طور مسائل مربوط به بانک مرکزی به عنوان اولویت کاری کمیسیون اقتصادی تعیین شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد کمیسیون صنایع نیز پیگیری قانون شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین موضوع صنعت خودرو جزو اولویت‌های این کمیسیون در نظر گرفته شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اصلاح ساختار بودجه نیز به عنوان اولویت کاری کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین براساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه در سال جاری نیز جلسات روزهای سه‌شنبه صحن به امور نظارتی مجلس اختصاص خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس