جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان ‌در موضع ضعف و ذلت قرار دارند/ در ‌پاسداری از انقلاب هیچ‌گاه کوتاهی نخواهیم کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ‌ایران اسلامی در موضع ضعف و ذلت قرار دارند، گفت: دشمنان در تهاجمات خود علیه ایران هیچگاه نتیجه‌ای نگرفتند.

به گزارش مشرق، دریادار علی فدوی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در وحدت کلمه است، اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دل‌ها به هم نزدیک‌تر و این وحدت کلمه میسرتر است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی(ره)، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد و اکنون 43 سال از عمر پر افتخار و تهاجم بزرگ‌ترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می‌گذرد، اما دشمنان نتیجه‌ای نگرفتند و در موضع ضعف و ذلت هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد و تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است.

وی ادامه داد: پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد. خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.

فدوی افزود: اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل می‌داشتیم.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند اما این دولت انقلابی و مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

در این مراسم سردار محمدرضا مهدوی به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار علی قاسمی فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    حتما شما هم که بین ملت ایران رو سفیدین توی موضع عزت هستین؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس