کد خبر 1364614
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
پرچم اوکراین نمایه

اظهارات توام با وقاحت و طلبکاری سفیر اوکراین در گفت و گو با یک روزنامه زنجیره‌ای، اعتراض گسترده کاربران را ایرانی در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

«سرگئی بوردیلیاک» در گفت‌وگو با ایرج جمشیدی مدیر بد سابقه روزنامه آسیا -که از سوی روزنامه شرق هم بازنشر شد- گفته بود: «مردم عادی ایران از اوکراین حمایت می‌کنند/وقتی ماشین ما را با پرچم اوکراین می‌بینند فریاد می‌زنند «اوکراین پیروز می‌شه... بعد از وقوع جنگ در اوکراین، همه‌ کشورهای آسیای میانه و خاور میانه، کمک‌های بشردوستانه زیادی فرستاده‌اند، اما از ایران حتی یک ریال نگرفتیم. مدتی پیش در جزیره‌ قشم تانکرهای نفت را دیدم که منتظر مشتری ‌اند. چه می‌شد چند تا از این تانکرها را از طریق لهستان و رومانی برای کمک به اوکراین می‌فرستادید.

در این صورت مایه غرورتان می‌شد که به یک کشور جنگ‌زده کمک کرده‌اید؟ فرض کنیم سال آینده مشکلاتی در روابط با روسیه به‌وجود بیاید و سال بعد بخواهید موادغذایی‌تان را از اوکراین تأمین کنید، اوکراین خواهد پرسید شما تاکنون کجا بودید؟ یک سال پیش که ما به کمک‌های بشردوستانه شما احتیاج داشتیم، شما کجا بودید؟»

این اظهارات و انتشار آن از سوی دو نشریه اجاره‌ای غربگرا با اعتراض گسترده کاربران در توییتر مواجه شد.

گزیده‌ای از این واکنش ها را می‌خوانید:

- سفیر اوکراین گفته ایران حتی یک ریال هم به ما کمک نکرده! حالا بگذریم که وزیر امور خارجه‌شون همین سه روز پیش از ارسال تیم پزشکی توسط ایران تشکر کرده، ولی مگه ما تعهدی به اوکراین داریم؟ یا مگه منفعتی برامون داره؟ یا مگه اوکراین در برابر تحریم‌های ما، همراه‌مون بوده؟!

- سفیر اوکراین نمیفهمه که ملت ایران هر کشور زیر چکمه‌های قدرت‌های بزرگ رو به چشم عبرت نگاه میکنن تا نخوابن و همیشه بیدار باشن.

- حکومت اوکراین همواره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران رای مثبت داده است! و سفیرش با پررویی محض می‌گوید ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده است! راستی جناب آقای سفیر! شما چرا ترور سردار سلیمانی رو محکوم نکردید؟ یادمان نرفته در موضوع ‎هواپیمای اوکراینی چقدر خباثت کردید و هنوز فراموش نکردیم که اوکراین از اولین کشورهایی بود که تحریم علیه ایران را اجرا کرد و رای مثبت داد و به همراه آمریکا و انگلیس در اشغال و کشتار مردم عراق مشارکت داشت. جنابعالی هم بجای اینکه اینجا نشستی تز برای ما میدی، بهتره جمع کنی، بری از کشورت دفاع کنی.

- آقای سفیر! مردم عادی ایران همدستی اوکراین در تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان را فراموش نمی کنند.

- کاش یکی یقه‌ این بابا رو می‌گرفت، که چرا وقتی مهم ترین فرمانده‌ ایران به دست امریکا ترور شد، اوکراین طرفِ امریکا را گرفت؟ یا مثلا از این بابا سوال می‌کردن که چرا اوکراین یه لپی از امریکا نکشید، وقتی شدیدترین تحریم‌های تاریخ رو علیه ایران وضع کرد؟

- خودت بگو تو این سال‌های تحریم ایران، شما کدوم گوری بودین؟

- سفیر اوکراین شکر زیادی خورد.

- جالب‌ترین بخش مصاحبه این قسمته : «مدتی پیش در جزیره‌ قشم تانکرهای نفت را دیدم که منتظر مشتری‌اند. چه می‌شد چند تا از این تانکرها را از طریق لهستان و رومانی برای کمک به اوکراین می‌فرستادید».  هم میگه بازار انرژی تونو نابود کردیم هم طلبکاره که چرا نفت مفت بهمون ندادید!

- سفیر اوکراین: از ایران حتی یک ریال هم نگرفتیم. جواب ما مردم : اوکراین هیچ قطعنامه  ضد ایرانی ای رو رای منفی نداد .

- کاش می شد همه توییتر از سفیر اوکراین بخوان اکانت توییتر بسازه یا اگر داره پیداش کنن که دسته‌جمعی بریم بهش بگیم خفه شو.

- مگه شماها وقتی ما زیربار شدیدترین تحریم‌ها بودیم کمک کردید، که بخوایم بهتون کمک کنیم؟! همین شماها از تحریم های آمریکا حمایت کردید...!

- زمین بدجور گِرده. بالاخره گذر پوست به دباغ خونه افتاد. سفیر اوکراین  گفته ایران تا به حال به ما کمک نکرد.  جناب سفیر! دولت جنابتان موقعی که پای تمام تحریم های علیه مردم ایران رو امضا کرد، باید فکر اینجاها را می‌کرد.

- سفیر اوکراین گفته ایران توی جنگ هیچ کمک مالی به ما نکرده. خودتون ما رو تحریم کردین تو سازمان ملل رای + به تحریم علیه ایران دادین. تو صندوق عقب پژو و پراید هم که نمیشه براتون پول بیاریم. آمریکا گاد فادرتون ناراحت میشه برید ازش مجوز بگیرید برای کمک. خلاصه وات دِ فاز - فازتون چیه؟

- چند ساله بیرحمانه ‌ترین تحریم‌ها رو داریم تحمل می کنیم همتون لال شدید، حالا نگیم سر جنگ با عراق چنتا بچه عزیز مردم کشته شدن و هیچ کسی عین خیالش نبود.

-یکی نیست بهش بگه […] شما به تحریم ما رای دادی، چطور بهت نفت مفتی بدیم؟!

- سفیر اوکراین با حالت شکایت گفته چرا ایران بهمون نفت نمیده یه نگاه به لیست رأی‌هایی که تو ده سال گذشته تو سازمان ملل در مورد ایران دادید بندازی علتش رو می‌فهمی ...!

-این سفیر […] کجا بود وقتی دانشجویان ایرانی را در مرز برای خارج شدن از اوکراین سربازان نژادستیز اوکراین تحقیر و مجبور به تمیز کردن زباله‌های دیگران می‌کردند.

-سفیر اوکراین هروقت دستمزد دانشجویان ایرانی که لب مرز آشغال جمع کردن رو داد اونوقت میتونیم یک ریال کمکشون کنیم

- سفیر اوکراین غلط کرد

- سفیر اوکراین وقیحه که به همچین چیزی حتی فکر میکنه. اون‌هم در حالتی که اوکراین همیشه همراه رفتار امریکا علیه منافع ملی ایران بوده. در تحریم‌ها همکاری کرده و در لفاظی‌ها کم نگذاشته. این بی‌وجدانی سفیر اوکراین به کنار! اما خاک بر سر رسانه ایرانی که همچین مزخرفی رو منتشر میکنه.

- روزنامه آسیا! روزنامه شرق! لال بودید بپرسید موقع تحریم حداکثری ایران، اوکراین چه غلطی می‌کرد؟

- می‌شه پاسخش به این سؤال که اوکراین در زمان فشار اقتصادی و تحریم حداکثری و به قول آقایان روحانی و ظریف جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی بر ضد ما توسط آمریکا چه کمکی به ایران کرده را هم توئیت کنید؟ نگو نپرسیدی که معلوم می‌شه چقدر شرف داری!

- مشکل حرف سفیر اوکراین نیست مشکل اون سرباز خبرنگاریه که میره مصاحبه میگیره با سوالات مد نظر اونها و طرف رو به خاطر پاسخ‌های وقیحانه به چالش نمیکشه.

- یکی بره ببینه رای اوکراین به قطعنامه‌های سازمان ملل در تحریم هسته‌ای ایران چی بوده؟ یا شده سفارت اوکراین در تهران (نه دولت اوکراین) در حوادث طبیعی مکرر ایران یه دونه پتو برداره ببره بده به مراکز امداد؟ دریده‌تر از سفیر اوکراین، اون کسیه که تو روزنامه آسیا و شرق، این خبر رو کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 145
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    63 4
    پس دردت پوله!!! برو از اون زن و فک و فامیل وزیرهات که هنوز روسیه حمله نکرده بود، چمدون چمدون دلار و یورو و طلا از کشورت خارج میکردن، پول بگیر یا نه از پسر بایدن و خود "بیگ‌گای" بخواه، پول بیش‌تری برات بفرسته
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      49 0
      دقیقامثل اون مقام دولتی اوکراین که گفته بوداینجا درکشوری متمدن جنگ اتفاق افتاده ومثل خاورمیانه ایران،سوریه،عراق نیست که غیرمتمدن باشندمردم اوکراین!به قول خودتون ارث پدری شمامتمدن هااز ماطلبکارهستید؟مثل سلف خودتون صهیونیست ها هستید که عامل جنگ جهانی دوم بودوحالاهم ازکل دنیاارث پدرنداشته اش رامیخواد؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      22 0
      کاش می شد همه توییتر از سفیر اوکراین بخوان اکانت توییتر بسازه یا اگر داره پیداش کنن که دسته‌جمعی بریم بهش بگیم خفه شو. این قشنگ بود :)
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      17 0
      این سفیر […] کجا بود وقتی دانشجویان ایرانی را در مرز برای خارج شدن از اوکراین سربازان نژادستیز اوکراین تحقیر و مجبور به تمیز کردن زباله‌های دیگران می‌کردند. اینو راست میگه
    • DE ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      5 0
      اوکراین چند قرن با چسبیدن به اتحاد جماهیر شوروی تا توانست از بودجه و نفت و گاز و معادن مفت شوروی خورد و خود را ساخت بدون منت داشت حال میکرد تا یک نوکر بدبخت غربگدای گفتگوی تمدنی بنام گربه چف ساده لوح اومد شوروی را تکه تکه کرد.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      5 0
      ما ترجیح میدیم نفتمون رو آتیش بزنیم اما نگذاریم حتی 1 قطره اش به دست رژیم مزدور غربزده فاشیست آدمکش اوکراین بیفته. کمک کردن به نئونازی های حرومزاده قصاب نژادپرست یعنی شریک شدن در قتل عام هزاران اوکراینی بیگناه
  • کژال IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    46 4
    خب ما میخوایم کمک کنیم ولی چون عضو fatf نیستیم ما رو تحریم کردن ارباب هاتون، و نمیتونیم پول جابجا کنیم، فعلا از همون ارباب هاتون پول بگیرید تا بعد خدا کریمه
    • پادشاه IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      15 0
      خخخخخه. خوب گفتی دمت گرم
  • US ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    27 20
    همه روزنامه ها بد سابقه هستند جز کیهان
    • محسن IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      13 1
      بقول احمدی نژاد : آب رابریز ....
    • علی مشهدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      16 0
      کیهان چون کلامش حق است برای همین برای افرادی که دنبال ناحق هستند سخنش تلخ است... حال بگو بمن بدانم چه افرادی دنبال نا حق هستند………!؟ غربگدایان ……برجام زدگان……مزدوران اسراییل و آمریکا و اراذل و وحوش عالم خلقت ……
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    27 3
    خداوند نابودشون کنه این دشمنان اسلام را وقاحت را از حد گذراندن. ای سفیر بدبخت اوکراین برید از ارباب جنایتکارتون آمریکا و اسرائیل ملعون و غاصب گدایی کنید.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    38 1
    خاک بر سر مصاحبه کننده
  • پوریا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 16
    یک نکته همه210کشور در جهان زبان دارند تجزیه خوب هستش کشورها امنیتی می شوند کاش دنیا تمام بشه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      17 3
      خفه آل سقوطی بدبخت
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    38 2
    مرتیکه پررو تهدید هم میکنه!! مواد غذایی تراریخته بوگندوتون ارزونی خودتون! خیال کردی رزق و روزی ما دست شماست؟ یک ریال که هیچی آب دهنم کف دستتون نمیندازیم!
    • مقدس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      8 2
      اينكه سفير اوكراين گفته اند برخى جوانان ماشين و پرچم اوكراين را كه ميبينند اظهار محبت ميكنند دقيقا درست است همانطوريكه همه ميدانند اوكراين تايلند دوم هست
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    11 2
    پولش عمو بایدن پسرش ببر نفت مجانی ایران بده هالو هستی
  • TR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 83
    از آریایی ها فقط شر میرسه
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      26 5
      اما تاریخ قوم أریایی و مغول را خیلی متفاوت با شما روایت کرده است.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      9 3
      تاریخ از همه اقوام کوچ نشین به بدی یاد کرده است.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      7 2
      خدا این دولت ترکیه خبیث رو لعنت کنه
  • MD ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    19 1
    ببخشید آقای سفیر! ما باید بپرسیم شما تا حالا کجا بودید؟ اسرائیل؟؟؟؟ آخه تا قبل از جنگ خبری از این کمکهای انسان دوستانه به ایران در تحریم نبود......
  • بختیاری IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    11 1
    چیزهایی که لایق این نوکر یانکی هاست میدونم منتشر نمیشه پس فقط به جناب سفیر به زبان خودشون باکمک گوگل اربابش میگم(خفه شو ) در ضمن اگر جرج سورسی که اصل ماجراست کمکتون نکرده یک دوست مشترک همین تهران دارید به اون بگو رو بزنه به جرج جووونتون.! ملت ایران سرافراز به کسانی کمک میکنه که لایق باشن.و از کدخداتون هم ترسی نداره / بعنوان مثال فلسطین که پدر واقعی دلقک شمارو به خاک سیاه نشونده.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    9 3
    ما یه مثل ترکی داریم میگه : یان منه کول اولیم سنه .
  • ایرانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    59 0
    بهشون بگید هشت سال با کل دنیا منجمله شما جنگیدیم. کمک که پیش کش حتی بصورت زبانی هم کمک و حمایت نکردید. البته همش تقصیر مسئولین بی بته کشور هست که اینها انقدر پر رو شدن.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      21 0
      بهشون بگید۸سال جنگ ایران و عراق یادمون نرفته آن زمانی که هواپیمای مسافربری ایرانباصدهامسافر ایرانی راتوخلیج فارس باموشک ناوجنگی وینسنس آمریکامیزدندتوکجابودی؟که محکوم کنی سلاح های شیمیایی که به صدام میدادنداروپایی های به قول خودتون متمدن؟
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    20 3
    هر کشوری بود این سفیر را بعنوان عنصر نامطلوب اخراج میکرد
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    15 1
    در روشن توهین و به وزارت خارجه احضار نشده ؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    8 1
    خدا لعنت، خوار و زبون کنه سفیر اوکراین، خبرنگار و مسئولان روز نامه هایی که با بی شرفی و بی غیرتی نشر دادند و حتی تحلیلی آبکی در دفاع از کشور که ناموسش نه نکردن.! خدایا ریشه شون رو بکن، فقط به خودت واگذارشون کردیم
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    9 1
    موقع وضع تحریمهای ناجوانمردانه علیه مردم ایران کجا بودید؟؟ الان ما هم دقیقا همونجاییم. لعنتی ها
  • K IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    7 41
    مردم ایران اوکراین رو از ته دل دوست دارند و از روسیه و مزدوران حقیرش هم نفرت دارند تو کل دنیا یک آدم حسابی هم پیدا نمیشه از روسیه طرفداری کنه البته بجز مزدورانش در ایران و بشار اسد و کیم جون اون و... این اراذل
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      13 2
      به قول اقای خامنه ای جنگ در همه جا منفور است ولی جنگ در اکراین و بوسیله پوتین حق با پوتین هست و تو اگر از جنگ ناراحتی باید به انگلیس و امریکا که مقصر اصلی هستند بگی .
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      5 0
      تااونجاییکه ماداریم می بینی مزدورای داخلی امریکادارن برااوکرایین بدجوری یقه میشکافن بپانیفتی ببم!شماهاییکه عاشق مردم شجاع وزلنسکی شجاعترش هستی لطفادستتوبکن توجیبت وسفیراوکرایین روخوشحال کن پیش اربابت امریکاجای دوری نمیره شایدخداروچه دیدی تونستی برا خوش رقصیت گرین کارتم بگیری
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 0
      دم جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش ضد نئونازی روسیه گرم که دود از هرچی غربگدا و نوکر یانکی‌های گاوچرون حرومزاده هست بلند کرده!!! خخخخخخ
    • DE ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات. علت اینکه حدود ۲۰ میلیون نفر در اوکراین فرار کردند و حدود ۱۰ میلیون نفر به اروپا فرار کردند و حاضر نشدند اسلحه دست بگیرند و ضد روسیه بجنگند ، را نمیتوان به حساب ز ترس کشته شدن در جنگ یا از ترس روسیه باشد. با توجه به رژیم کودتایی و مخملی جورج سوروسی دلقینسکی و جو فشار و زور و ارعاب گروههای فاشیستی روی مردم و‌مخالفان و جو خفقان موجود در اوکراین و بیدار شدن مردم بعد از اشتباه رای خود به رژیم کودتا و فقیر شدن روز بروز بیشتر آنها و فحشا و منکرات و.....همه وهمه نشانهایی از فرار دسته جمعی مردم از گورستانی بنام اوکراین است که کودتای مخملی برایشان درست کرده و منتظر فرصت بودند تا درها باز شود و فرار کنند.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 0
      ۱۰:۰۱ - به جای حرراااااااااااااافی اگه اینقدر عاشق عقل چاکی برو اوکراین بجنگ کی جلوتو گرفته؟!!! هرچند همه می دونن یکی مرد جنگی به از صدهزار اوکراینی
  • سروش IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    9 0
    بهترین راهکار اصلاحات تحریم انتخابات ملی در ایران بود بهترین راهکار ملی هم تحریم روزنامه های و خبرگزاری های وابسته به اصلاحاتچی ها بخوانید پیش قراولان رژیم آشغال اشغالگر صهیونیستی هست. ماهیت دشمنی غرب و ناتو و اکراینی که در این جبهه علیه ایران پیشتاز بوده مشخصه و نمی توان با دشمن دست دوستی داد ولی می توان با نوکران داخلی که انتخابات رو تحریم کردن و به دشمن مردم هم گرای تحریم ملت ایران رو دادن ملت هم این ها را تحریم کنند باید هشتک تحریم روزنامه های زنجیره ای برپا داریم تا این نوکران و نکر صفتان بودجه هایشان حد اقل از جیب ملت تأمین نشود.
  • FR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    11 1
    اقای سفیر بی سواد بداند شرق اوکراین در دوران دارا هخامنشی متعلق به ایران زمین بوده است و ایرانی است نه اکراینی !
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 26
    از کیهان انتظاری نیست به روزنامه شرق و آسیا میگه غربگرا و به مدیر روزنامه آسیا برچسب بدسابقه میزنه واکنش ها را هم گزینشی چاپ میکنه این هم شد آزادی بیان؟؟
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      30 1
      خوب کیهان درست میگه، مشکلت چیه ؟؟!
    • DE ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 0
      من هم اصلا از کیهان خوشم نمیاد .مثل کلاغ جار میزنه آدم رو بی آبرو میکنه. والا اگه کیهان دست خاتمی مونده بود خیلی خوب میشد .لامصب یه روزنامه که نیست یه موسسه فرهنگی بسیار بزرگ با چاپخانه ای بسیار عظیم که میشه سه شیفته دهها روزنامه طرفدار برو بچ خودمون یعنی طرفداران دمکراسی غرب و دوستان اسراییل و امریکا چاپ کنند‌. البته داشت جور میشدها اگه‌خاتمی درست به حرفهای جورج سوروس عمل کرده بود الان بجای جمهوری اسلامی جمهوری خلق ایران داشتیم کلی حال میکردیم همه مون گرین کارت گرفته بودیم صفا ...مشت والا داش مسعودمون شده بود رییس جمهور و بانو مریم رجوی هم ملکه. حیف شد خدا بگم چکارت کنه حاج حسین.
  • ش. AE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    13 0
    خدمت سفیر اوکراین ما ایرانیها ضرب المثل های خیلی خوبی داریم در این مواقع ایرانی ها میگن رو که نیست سنگ پای قزوین
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    7 0
    البته از نوكران انتظاري نيست
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    4 18
    ما فقط خجالت کشیدیم زیرا حق با اوست
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    10 1
    این ادبیات در شان یک رسانه حرفه ای نیست، گاد فادر یعنی چه؟! بجاش باید بگوییم پدرخوانده. درضمن سفیر اوکراین کارامل شکر خورد.
  • GB ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    4 15
    کاربران غیور یا ارتش مزدور سایبری؟
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      لشکر سایبری اگه باشه که از هر دو طرف هست
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    12 0
    از عربستان و اسراییل و اروپا کمک بگیر ....ما گذشته را فراموش نمی کنیم که هیچ کمکی به ایرانی ها تو جنگ یا تو دوران تحریم نکردید
  • FR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    روسیه میتوانست وتو کند که نکرد.
  • حسین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 0
    .... زیادی خورده
  • FR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    سفیر حرف بدی نزده . بهش نفت میدیم در ازاش از آمریکا بخواد پولشو بده .
  • علی اقا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    11 2
    اعتماد به نفس اوکراینی ها رو ببین . همین اعتماد به نفس اون دلقکشون نبود که یه مملکت رو به فنا داد؟
  • FR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    3 15
    در جنگ مصر و اسرائیل شاه به هر دو طرف نفت میداد ، پولشو میگرفت. الان به همه نفت مجانی میدیم فحش میخوریم !
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      15 2
      بحرین رو که عروس کرد ، چی می گی ؟
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      15 2
      بحرین رو که عروس کرد ، چی می گی ؟
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      8 2
      بحرین رو که عروس کرد ، چی می گی ؟
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 0
      همون روزی که شاه حکومتش سقوط کردو به سمت آمریکامیرفت بین راه میخواست دراسراییل بنشینه برای سوخت گیری امارادیوبرج مراقبت فرودگاه شهر بنگوریون راخاموش کردندوجوابش ندادندبه عنوان مهره سوخته اینه عاقبت دوستی و رفاقت باجهود!
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 10
      پاسخ 13:48 - در 26 دی 57 هواپیمای شاهین با خلبانی سرهنگ معزی که بعدا بنی صدر و رجوی را فراری داد مستقیم به مصر رفت نه آمریکا. فاصله چندانی بین اسرائیل و مصر نیست که بخواهد سوختگیری کند. چنین نیازی هم اگر بود میتوانست در اردن یا لبنان فرود بیاید. شاه هنوز سقوط نکرده و در فرودگاه استقبال رسمی از سوی سادات شد. به جای افترا بستن کمی تاریخ بخوانید بعد خزعبلات بلغور نمائید.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      پاسخ 13:48 ، خط هوایی مستقیم از ایران تا آمریکا از بالای ترکیه میگذرد نه چند صد کیلومتر دورتر از روی اسرائیل !
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 5
      قبل آنکه درباره بحرین آزرده باشی مواظب باش نفت و گاز کاسپین و خلیج پارس را شوهر ندهند. شاه عرضه داشت سه جزیره را به میهن بازگرداند . صنعت هسته ای را بنیان گذاشت و اگر حوادث 57 روی نمیداد الان به جای بی برقی ، برق صادر میکردیم.
    • به ۱۴:۵۸ - SE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 3
      اولا ما با کمال میل حاضریم این سه جزیره را بدهیم و همان بحرین شیعه که فارسی زبان هم بود را پس بگیریم. ینطور دو طرف خلیح پارستان فارس می شود. ثانیا نفت و گاز کل ایران را هم ملعون دو دستی تقدیم آمریکا کرد بعد از آنکه ملی شده بود. ثالثا مردم ما برق که چه عرض کنم، در تهران آب خوردن نداشتند. تهیه برق هسته ای پیشکش. رابعا: بی سوادها، شاه آخر بار از شدت در به دری به مصر رفت. اول می خواست به مراکش برود. بعد آمریکا که نشد. رفت پاناما. مقصد آخر آن بدبخت بود.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      واقعا نفت مفتی می دیم؟ به کی به کجا؟
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 1
      پاسخ 14:58 - شما سخنگوی 80 میلیون ایرانی هستی که راحت مثل دربار قاجار جزایر ایرانی را بذل و بخشش میکنی ؟ به کی میدهی ؟ در ازای چه ؟ مصر برای واگذاری دو جزیره بی اهمیت میلیونها دلار از عربستان پول گرفت.جزایر در دهانه تنگه هرمز است نه وسط اقیانوس آرام. انگلیس برای پس گرفتن جزایر بسیار دورتر از خودش مالویناس ( فالک لند ) با آرژانتین جنگید و پس گرفت. میخواهی با این سخنان خیانتبار آتش تفرقه و شورش راه بیندازی ؟ مبادا از سوی قجر و مسعود ماموریت ویژه داری ؟
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 1
      پاسخ 17:24 - شما سخنگوی 80 میلیون ایرانی هستی که راحت مثل دربار قاجار جزایر ایرانی را بذل و بخشش میکنی ؟ به کی میدهی ؟ در ازای چه ؟ مصر برای واگذاری دو جزیره بی اهمیت میلیونها دلار از عربستان پول گرفت.جزایر در دهانه تنگه هرمز است نه وسط اقیانوس آرام. انگلیس برای پس گرفتن جزایر بسیار دورتر از خودش مالویناس ( فالک لند ) با آرژانتین جنگید و پس گرفت. میخواهی با این سخنان خیانتبار آتش تفرقه و شورش راه بیندازی ؟ مبادا از سوی قجر و مسعود ماموریت ویژه داری ؟
    • به ۲۰:۰۲ - IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      بله تمام ایرانیان غیور شیعه نجات قریب یک میلیون هموطن شیعه بحرینی خود را به حفظ چند جزیره تقریبا غیر مسکونی ترجیح می دهند. هر چند کل جزایر خلیج فارس مال ایران است.
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      پاسخ 20:02 - جزایر سه گانه اگر اینقدر بی اهمیت است چرا شیوخ سعی در تسلط به آن دارند ؟
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      پاسخ 23:00- جزایر سه گانه اگر اینقدر بی اهمیت است چرا شیوخ سعی در تسلط به آن دارند ؟
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      پاسخ 17:24 - در ابو موسی هم شیعیان ساکنند.
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      بحرین هفتصد کیلومتره و اون سه جزیره رو هم بیست کیلومترن اونها رو دادن که مثلا دهن وطن دوستها بسته بشه موقعیت جغرافیایی هم خیلی فرق میکنه بحرین اونور خلیج فارسه
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      پاسخ 5:06 اول برو معنی ژئوپولوتیک را بخوان بعد کیلویی نظر بده. دهن استخبارات بن سلمان و منافقین را نمیشود به راحتی بست.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    7 1
    همون رای ممتنع تو سازمان ملل هم زیادیت بود
  • FR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 2
    سفیر مطلب مهم دیگری هم گفت که نادیده گرفته شد. علت سقوط آنتونوف ، ایران 140، را نقص در سیستم سوخت رسانی اعلام کرد که ساخت روسیه بود. خوب چرا سیستم خودشان را ندادند ؟! روسیه نگذاشت ؟ چرا اعلام نکردند ؟ ایران موش آزمایشگاهی برای تست مونتاژ شما بود ؟ کلا هواپیماهای روسی یا اکراینی در حد استانداردهای پیشرفته نیست.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    5 1
    عجب بی اینا... مرز های وقاحت و پررویی رو جابجا کردن... و مردم رو نفهم فرض کردن.... البته تقصیر همون یه عده نفهم تو خیابون و فضای مجازی که اینا فک کردن خبریه...
  • FR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 10
    جناب سفیر اگر میخوای دچار گوفتمان نشی گفتمانتو عوض کن. مثلا بگو میخواهیم یکی از کاخها را حسینیه کنیم که بخاریش نفت ندارد. کاروان نفتکشها راهی کشورتان میشود. باور نداری از پروفسور حسن عباسی بپرس !
  • FR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 5
    واکسن برکت ، نورا ، فخرا هر چی بخوای میدیم.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      4 1
      کارخونه وایتکس هم بزن که به قول بابا ترامپ جونت بخوری کرونا نگیری
  • FR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 4
    سیاست نفت در برابر غذا که آمریکا در عراق اجرا کرد را اجرا کنید یعنی معامله پایا پای بدون نقض تحریمهای آمریکا. کالاهای مورد نیاز را وارد و بجایش نفت بدهید.
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      5 0
      لابد غنی سازی هم متوقف کنیم؟؟؟؟؟؟؟
  • FR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 7
    سیاست نفت در برابر غذا که آمریکا در عراق اجرا کرد را اجرا کنید یعنی معامله پایا پای بدون نقض تحریمهای آمریکا. کالاهای مورد نیاز را وارد و بجایش نفت بدهید.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 0
      تو مثل اینکه بیرون روی داری که این همه تکراری نظرمیدی! برو دکتر
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 0
      پاسخ 12:26 - پیام ، بحرین را که عروس کرد ... سه بار در 11:59 - 12:03 و12:05 ارسال شده ولی پیام ، سیاست نفت ... فقط یکبار در 11:30 ارسال شده . احتمالا سیستم دریافت نظرات شکم روی دارد. لطفا نشانی مطبتان را بدهید تا در صورت مشکل به شما مراجعه کنیم.
  • FR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 6
    سیاست نفت در برابر غذا که آمریکا در عراق اجرا کرد را اجرا کنید یعنی معامله پایا پای بدون نقض تحریمهای آمریکا. کالاهای مورد نیاز را وارد و بجایش نفت بدهید.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      همه پیام ها یکبار 11:30 ارسال شده ولی سه بار درج شده ! احتمالا اشکالی در سیستم دریافت نظرات وجود دارد.
  • FR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 8
    همه کامیونهای پلاک روسی و بلا روسی باید خاک اروپا را ترک کنند. در تلافی روسیه بخواهد نفتکشهای ایرانی را بزند چه کسی جبران خسارت میکند ؟
  • FR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 17
    همه کامیونهای پلاک روسی و بلا روسی باید خاک اروپا را ترک کنند. در تلافی روسیه بخواهد نفتکشهای ایرانی را بزند چه کسی جبران خسارت میکند ؟
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 0
    به جای سفیر اوکراین باید این مثلا هم وطن جیره خوار رو توبیخ کرد و پرسید هدفش از این مصاحبه چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • FR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    12 0
    خرتان از پل رد شود پایگاه به اسرائیل میدهید تا تهران را با موشک بزند. اکراین بدتر از آذربایجان میشود.
  • CA ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 17
    اوکراین به کدام قطعنامه ضدایرانی رای داده؟ مستند صحبت کنید!
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      21 1
      لطفا شما با اون بیرق بالای سرت حرف نزن!!!
  • نیما IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    3 0
    برای کسی بمیر که برایت تب کند
  • US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 4
    کاربران غیور رو بیخیال.خود سفیر میدونه دل مردم با کی هستش!!!
  • US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 2
    بهتره برای مقایسه ماشین سفیر اوکراین و روسیه کنار هم از یه خیابان شلوغ رد بشن تا ببینن ته دل مردم ایران و نظرشان نسبت به روسیه و اوکراین چی هست.هر چند که همه می دونن نظر مردم چی بوده و هست!!!
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 0
    زمان جنگ ایران و عراق چند تانکر غلات فرستادید . الان که تحریم هستیم چکار کردید ؟
  • سردار IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 2
    زنده باد پوتین
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    ایرج جمشیدی لیاقتش همینه که بره بااین درپیتی ها گفتگو کنه!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    مابیشترازهمه کشورها اوکراینیهارادرک میکنیم چون رسانه های غربی داعش والنصره رابرایمان مثل جنگ اوکراین رابرای اوکراین وصدامیسم وصهیونیسم راساختندهیچ کشوری به اندازه ایران کمک بدون چشم داشت پزشکی به اواره های اوکراینی نداشته است
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    توقعات اوکراین بخاطر رفتار غربگداهای داخلیه ماست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    اوکراین چه توقعی داره؟
  • پوتین IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    اون کثافتی که از آلبانی داد زده گفته کل ایران اوکراین رو دوست دارن نکنه استناد کرده به پنج تا نصفی که تو تهران براشون دم تکون دادن،
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    کابوس خیانتهای خودش به ایران با دستور امریکا رو دیده و جاش رو خیس کرده تازه بیدار شده و چای شیرین (نفت) هم می خواد میندازین.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    عههههه جناب سفیر اون موقع که با کوک کانادا و امریکا گفتی حتی حاضر نیستی از ایران دیه حادثه هواپیما رو بگیری باید فکر یه همچو روزهایی رو هم می کردی؟ الان بایدن برات دعا کنه و ما مفت و مسلم نفت بدیم به دشمنمون؟ ....خودتونین و دار و دسته روزنامه شرق و ...
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 3
    هر وقت دید اول متن اسم کیهان بود مطلب باور نکنید و نخونید
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      اتفاقا برعکس
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    3 0
    این مو بور های چشم آبی ذاتا متکبر و از خود راضی هستن. ما رو به اوکراین چه وقتی اونا گفتن ما رو به ایران چه
  • karim IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    3 0
    لطفاً به این جناب سفیر جواب درستی بدهید و بفرمایید شما با چه رویی انتظار کمک داری وقتی شما با تمام توان نوکری آمریکا و صهیونیست را یدک میکشید و توی این سی سال بعد از استقلال کمترین کمک و همراهی را با کشور، تحت تحریم ما از سوی اربابانت نداشتید و در تمام قطعنامه های پیشنهادی آمریکا و اروپا بر علیه کشور ما شماها پیشتاز بودید و الان هم به خاطر احمقی رئیس جمهور صهیونیست دلقک تان که دست نشانده آمریکا و غرب است کشورتان را به ورطه نابودی کشاندید با چه رویی انتظار کمک و همراهی ما را دارید آن زمانی که میخواستید نوچه ناتو شوید فکر این روزها را نمیکردید و در ثانی شما خیلی از ما ممنون باشید که گندمها و زرتهای ترا ریخته غیر قابل مصرفتان را ما میخریم و اگر ما نخریم باید بریزید توی دریا یا آتش بزنید پس بهتره این ادعای طلبکارانه را پس بگیرید و گر نه بدتر از این نصیبتان خواهد شد.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 5
    بهتر نبود ایران با کمک های بشردوستانه و رفتار اسلامی خود مقامات اوکراین را شرمنده می کرد ؟
    • SE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 1
      شرمندگی در قاموس موبلندهای چشم آبی وجود ندارد.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 2
    حسین شریعتمداری عشقه
  • مجتبی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 1
    ما موافق جنگ برای مردم اوکراین نیستیم. و اگر بتونیم به هر انسان مظلوم کمک می کنیم. اما مشکل اینجاست که مسئولین اوکراین مقصر ظلم به اوکراین هستند. وقتی با آمریکا هستی و با اون بستی یادت رفت که آمریکا چه جهانخواریه. هنوزم آدم نشدید. و نخواهید شد. باید یکی مثل پوتین افسارتون رو بکشه که دیگه از این غلطها نکنید و زبون درازی نکنید.
  • مجتبی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 1
    آقای به اصطلاح سفیر اوکراین: ما موافق جنگ برای مردم اوکراین نیستیم. و اگر بتونیم به هر انسان مظلوم کمک می کنیم. اما مشکل اینجاست که مسئولین اوکراین مقصر ظلم به اوکراین هستند. وقتی با آمریکا هستی و با اون بستی یادت رفت که آمریکا چه جهانخواریه. هنوزم آدم نشدید. و نخواهید شد. باید یکی مثل پوتین افسارتون رو بکشه که دیگه از این غلطها نکنید و زبون درازی نکنید.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 3
    دقیقا همینطوره. مردم ایران دوستدار اوکراین هست
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 1
      البته قشر طوطی صفت بی تحلیل ایران حامی اوکرانن
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 1
    گذشته از پررویی و نفهمی این جناب، در جنگ با روسیه اوکراین بی تقصیر هم نیست. چرا مردم روس تبار را اجازه نمیدادی زبانشان را حفظ کنند؟
  • بوسجين IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    دلقكتان به خاطر خود ملت و كشور خود را با جاه طلبي و اميد به ديگران ويران و قرباني كرد ان موقع انتظار داريد ملت هاي ديكر تاوان ماجرا جويي هاي شما را بدهد
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 4
    کاربرهای سایبری مفتخور؟! شما اگه غیرت داشتین که این نبود وضعتون
  • جواد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    وزارت خارجه باید اینو احضارش کنه و تمام کمک هایی که ایران کرده بهشون توی این مدت جنگ و قیلش رو بهش بده و بگه جلو تلوزیون از رو بخون و تمام دشمنی هاشون و همراهیشون با کشور های متخاصم علیه ایران رو هم بگه بعد بگه حالل برو گمشو
  • محمدایوب IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    سفیر اوکراین عزیز اصلاح طلبان که با تو مصاحبه کرده دوست افسادطلبان ناراحت نباش اگر ایران کمک نکرده زنهای اوکراینی فرارکردن افسادطلبان آنقدر معرفت دارن که به جای آن زنان برای شما بفرستن تا سربازانتان تنها نباشد
  • محمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    نفرین به وطن فروش اجنبی
  • BE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    4 1
    دمه روسیه گرم که زد ترکوند شما آشغالهای نژاد پرستو
  • ناظمی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    5 0
    رای به تحریم ایران میدهید کمک هم می خواهید. باد می کارید، توفان درو می کنید. این رسم طبیعت است.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    7 0
    جناب سفیر... اوکراین هنگام حمله آمریکا به عراق با اعزام 5000 هزار سرباز به عراق در قتل عام یک میلیون عراقی شرکت کرد ... با این جنایت تاریخی چه می کنید؟ آیا ما و مردم منطقه آن را فراموش خواهیم کرد؟ قطعا اگر آمریکا به ایران هم حمله می کرد شما به کمک آمریکا می شتافتید و در کشور ما هم دست به جنایت می زدید... اندکی شرم و اندکی شرف نداشته!!!
  • مهدی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    9 1
    این همه کشور و حتی ثروتمند در اروپا هستند و براساس وظیفه انسانی باید به اوکراین کمک کنند و ایران وظیفه و تکلیفی ندارد! اگر ایران قصد کمک به ملتهای دیگر داشته باشد ملتهای داخل قاره آسیا مثل سوریه، یمن،افغانستان و فلسطین در اولویت هستند! اوکراینی ها باید از اعضای ناتو که اونا رو به این وضع کشوندند طلبکار باشند نه ایران بیطرف و حامی مظلومان!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    10 1
    لیست قطعنامه های سازمان ملل و سازمانهای بین المللی که اوکراین به ضرر اران رای منفی داده منتشرکن تا هم ایرانیها بدونن و هم جناب وزیر رسوا بشن
    • SE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      همه قطعنامه ها. چه در مجمع عمومی و جه آنها که در زمان حضور اوکراین در شورای امنیت صادر شده است.
  • US ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 2
    همه این حرف های وزیر خارجه اوکراین مقصر خود توده ای ها و بیگانه پرست ها هستن
  • US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 2
    همه این حرف های وزیر خارجه اوکراین مقصر خود توده ای ها و بیگانه پرست ها هستن
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    خوب ارتش روسیه سوار تانک شده اما از ان شلیک نمی کند چون شهروندان روس نمیرند از هلیکوپتر استفاده می کند اما از ان شلیک نمی کند چون غیرنظامیان ممکن است بمیرند اگراینطور پیش برود جبهه النصره هم هوس تصرف مسکو را خواهد کرد قطعا در ارتش روسیه و یا سایر نهادهای تصمیم گیر روسی خیانت هایی می شود تا پوتین وادار به تسلیم شود
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    من برای مردم بیچاره اوکران متاسفم و ناراحت هستم و حمله روسیه به اوکران را تایید نمی کنم ولی این بدخت سیاسیون اوکران که مثل صدام بیشعور خام آمریک و ناتو شدند و منم منم گفتند و روسیه رو تحریک به حمله کردن ولی این مردم اوکران که ما براشون ابراز همدردی می کنیم سابقه نداره در طول هشت سال جنگ صدام و آمریکا علیه ایان یک بار ابراز همدردی با ایران کرده باشند
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    درعرصه هوایی درست امار می دهند اما در صحنه زمینی ارتش روسیه به خانه تکانی نیاز دارد چون خیانت های آشکار زیادی در این ارتش مشاهده می شود برای مثال عدم استفاده از موشک های گراد جهت بیرون راندن مردم و تصرف شهرها و بعد ورود تدریجی مردم به شهرهای تصرف شده نمونه ان است شهر القصیر سوریه نمونه این ماجرا است اما چرا روسیه نمونه القصیر سوریه را اجرا نمی کند نشان از خیانت ها دارد
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 2
    100 نفر در ماریوپول در برابر ارتش روسیه دارد 40 روز است مقاومت می کند این نشان دهنده خیانت ها و حجم اشتباهات ارتش روسیه نیست کافی نیست آیا زمان ان نرسیده پوتین یک خانه تکانی در ارتش روسیه بدهد فرمانده ارتش روسیه باید کسی باشد که بتواند دستور اتش به تررویست ها بدهد نه فرصت برای فرار آنها
  • رفتاری IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 0
    موافق مشرقم
  • ابوالفضلم IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    احسنت به کاربران ایرانی
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    به تانک های ارتش روسیه اجازه تیراندازی به تروریست ها نداده اند هلی کوپترها اجازه شلیک موشک ندارد چون جان غیرنظامیان در خطر است این می شود جنگ فرسایشی سوریه که ارتش سوریه را به نابودی کشاند به این شکل نمی توان یک شهر را حتی تا دو سال دیگر ازاد کرد ابتدا باید ارتش روسیه شهر ها را با تهدید بمباران تخلیه می نمود سپس انها را تصرف می کرد نه اینکه وارد شهری همراه با مردمش می شد
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    کج بشین درست حرف بزن
  • حسین IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    اوکراین در دوران تحریم چه خدمتی به ایران کرد اوکراین در خدمت اسراییل بود اوکراین در حملات به فلسطین اسراییل را محکوم نکرد حالا دست گدایی دراز می کند که کمک کنیید کشک کمک
  • هوتن IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    عمو ،کاش یه مقدار رسانه ات ازادی بیان داشت و اون اکثریت نظراتی که خلاف میلتون هستم باز نشر میدادی نه چندتا دستچین شده البته احتمال زیاد اینام خودتون نوشتین
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 1
    مگه ما گفتیم شما برو ناتو رو در کشورت گسترش بده و امنیت روسیه رو به خطر بنداز!؟ که حالا از ایران طلبکاری!؟ ها !؟ / مشکلات خودساخته و دست پخت اربابان اروپایی - آمریکایی تونه / چرا فکر میکنید که گندی که زدید رو باید ایران درستش کنه !؟ / اصلا شما که مدعی هستید ۲۰۰۰۰ تا. روسی رو در جنگ کشتین !! چه نیاز دارید به کمک ایران !؟ ؛)) / آدم که دروغ و کذب میگه و بقول معروف خربزه میخوره باید پا لرزش هم بنشینه ؛))
  • alireza IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 1
    من خودم هم از شرمندگی این سفیر پررو تو همون روزنامه بر اومدم
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام خدا قوت وتشکر احسنت.
  • یوسفی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 1
    به حق یا ناحق بودن این جنگ کاری ندارم ، اما چند نکته : وقتی داعش را آمریکا به اقرار ترامپ جنایتکار ، درست کرد و انداخت به جان منطقه و میخواست سوریه و عراق و ایران را نابود کند غیر از ایران تنها کشور جهان که رسما علیه داعش وارد جنگ شد روسیه بود و ایران و روسیه به لطف خدا داعش را نابود کردند. روسیه بزرگترین تولید کننده گندم جهان است نه اوکراین ، روسیه در این سالهای اخیر تنها قدرت جهانی بوده که از ایران حمایت کرده ، روسیه پیشنهاد پیوستن ایران بعنوان عضو رسمی پیمان شانگهای را داد و تصویب شد و ایران عضو رسمی پیمانی شد که ۴۰ درصد جمعیت جهان را شامل میشود در این شدت تحربم های غرب علیه ایران که اوکراین هم خودش را جزو جبهه غرب دانسته!!. روسیه تنها کشور جهان بود که سامانه بشدت استراتژیک پدافند هوایی S300 را به ایران فروخت . روسیه تنها قدرت فوق نظامی جهان است که حاضر است به ایران هواپیماهای فوق پیشرفته نظامی را صادر کند. روسیه و ایران تنها کشوری هستند که برای مسافرت توریستی و گردشگری بین خود ویزای گردشگردی را حذف کردند که نشان از حس مودت بین دو کشور دارد . و در پایان ایران در این جنگ بین روسیه و اوکراین اعلام بی طرفی کرده و به هیچ یک از طرفین کمک نمیکند حتی به روسیه با وجود این همه سابقه همکاری و حال مودت این سال‌های اخیر بین دو کشور ایران و روسیه . بنابراین بنظر این آقای سفیر اوکراین یا خواب است یا خودش رو بخواب زده
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    عزیزم ما تحریم هستیم،
  • بخشوده IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    اروپا کجاش رو دیده تازه این اولین علائم پوسیدگیه . اروپا در اوج تکنولوژی خواهد شکست
  • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    احتمالا این روزنامه ها یه پولی برای این خبر گرفتن!.؟؟
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    آقای سفیر تبدیل هواپیمای مسافری به آواکس جاسوسی برای آمریکا و اجبار به تلخی هدف شدن آن برای حفظ امنیت و کشورمان با خوش رقصی توسط شما برای صهیونیستها را فراموش نمی کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس