کد خبر 1364570
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹
تحلیلگر انگلیسی: فروپاشی اسرائیل آغاز شده است

تغییرات جمعیتی در اراضی اشغالی به گونه ای است که نمی تواند در حالی که به طور ظاهری دموکراسی را رعایت می کند، پیروز نهایی شود. به همین دلیل فروپاشی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش مشرق، پروفسور «رادنی شکسپیر» تحلیلگر و کارشناس انگلیسی مسائل سیاسی در مصاحبه اختصاصی با قدسنا در رابطه با برگزاری روز جهانی قدس پس از محدودیت ناشی از گسترش ویروس کرونا در جهان گفت: «این بسیار حیاتی است که برگزاری روز جهانی قدس ادامه یابد. بدون یک مراسم بین المللی که هدف آن یادآوری یک بی عدالتی محض یعنی مسئله فلسطین به دنیا است، رسانه های غربی در دفن کردن ابدی این موضوع پیروز خواهند شد.»

این شخصیت انگلیسی در ادامه در ارزیابی خود از شرایط کنونی رژیم صهیونیستی و فلسطین گفت: «در حال حاضر اسرائیل بیش از هر زمان دیگری حالت خشن و غیردموکراتیک به خود گرفته است. در طرف مقابل اقدامات جبهه مقاومت نشان می دهد که مقاومت فلسطین به شجاعت و قدرت خود می افزاید.»

پروفسور شکسپیر همچنین به افزایش عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان علیه صهیونیست ها اشاره کرد و درباره افزایش خشونت رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل به طور فزاینده آگاه می شود که ساکنان اصلی اراضی اشغالی فلسطین به شدت مخالف نژادپرستی و آپارتاید هستند. به همین دلیل اسرائیل گزینه ای جز سرکوب فلسطینیان ندارد. اما پیش بینی من اینطور است که در نهایت این رژیم موفق نخواهد شد.»

وی در ادامه درباره روند فروپاشی رژیم صهیونیستی افزود: «تغییرات جمعیتی در اراضی اشغالی به گونه ای است که نمی تواند در حالی که به طور ظاهری دموکراسی را رعایت می کند، پیروز نهایی شود. به همین دلیل فروپاشی اسرائیل آغاز شده است.»

رادنی شکسپیر در پایان گفت: «اما این رژیم ضد دموکراتیک و شرور تا زمانی که اتفاقات جهانی شرایط را تغییر ندهد، در قدرت باقی می ماند. در حال حاضر تحولات جهانی به قدرت در حال حرکت هستند و ترکیبی از این اتفاقا ممکن است به شکل زیادی موضع اسرائیل تضعیف کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رشا IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 4
    خدا بگم چكارتون كنه ، اين كارشناس هاى عتيقه رو از كجا شكار ميكنيد ؟! من چهل ساله سرم تو اخباره ، اين اولين باره كه اسم اين پروفسور را مى شنوم !
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 0
      در هر صورت ظلم و ظالم رفتنی است و این از سنت های ثابت حق تعالی است و اسرائیل به عنوان رژیم غاصب صهیونیستی که مصداق بارز ظالم هست از بین رفتنی است. ان شاءالله به حول و قوه الهی این نابودی سرعت پیدا کند. این آقا هم چه شناس چه ناشناس شاید دریافته که ظالم و ظلم باقی نخواهد ماند.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 0
      اخبار فقط تو آلبانی نیست با توجه به آمار خودت احتمالا قبلاً هم پادگان اشرف تشریف داشتی!!!! شما هر کاری می خوای بکن ما خسته نمیشیم نه فقط اسرائیل که نوکرای بدبختش هم دارن مضمحل میشن،
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    6 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس