کد خبر 1365205
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
عفو بین الملل: اسرائیل یک رژیم آپارتاید است

سازمان «عفو بین الملل» با صدور بیانیه‌ای، بار دیگر رژیم صهیونیستی را یک رژیم آپارتاید و نژادپرست توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سازمان «عفو بین‌الملل» با صدور بیانیه‌ای، بار دیگر رژیم صهیونیستی را یک رژیم آپارتاید و نژادپرست توصیف کرد. این سازمان عنوان کرد که قتل و کشتار و شکنجه فلسطینیان و محروم کردن آنان از حقوق خود، جنایت علیه بشریت است.

بر اساس این گزارش، در ادامه بیانیه سازمان عفو بین‌الملل آمده است: تبعیض نژادی صرفاً مربوط به گذشته نیست، بلکه یک حقیقت گریبان‌گیر میلیون‌ها فلسطینی در اراضی اشغالی فلسطین تا به امروز است.

این سازمان اشاره کرد که به طور مداوم پیگیر گزارش‌ها در مورد قتل و کشتارهای غیرقانونی، بازداشت‌های خودسرانه، شکنجه و مجازات‌های دسته‌جمعی فلسطینیان است. عفو بین‌الملل افزود که رژیم صهیونیستی از طریق کشتار فلسطینیان، شکنجه آنان و محروم کردنشان از حقوق اساسی خود، همچنان به سیاست تبعیض نژادی و آپارتاید ادامه می‌دهد.

این سازمان تاکید کرد که این‌ها جنایت علیه بشریت است و باید برای همیشه پایان یابد. پیشتر نیز در بهمن ماه سال گذشته سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم آپارتاید یاد کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    عفو بین الملل به حامیان صهیونیست ها و کشورهایی که آنها را به بمب اتم مسلح کردند اشاره ای نکرده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس