در مقابل تجاوزات صهیونیست ها در قدس و کرانه باختری سکوت نمی کنیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت مقابله با تجاوزات صهیونیست ها در قدس و مسجد الاقصی ممکن است به بهای جان ما تمام شود ولی هرگز در مقابل این تجاوزات سکوت نمی کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تازه‌ترین اظهارات درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و مسجد الاقصی گفت: مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ممکن است به بهای جان ما تمام شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تهدیدات دشمن صهیونیستی در رابطه با لغو تسهیلات ارائه شده به غزه هرگز موجب نخواهد شد که ما در برابر تجاوزات این رژیم در قدس و کرانه باختری سکوت کنیم.

کرانه باختری اشغالی و شهر قدس اشغالی در چند وقت اخیر شاهد تشدید تنش‌ها بین فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر بوده و منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و بازداشت صدها تن دیگر شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس