قبلا نهادهای دولتی بیانیه می‌داد الان باشگاه‌ها!/ یکی از معیارهای قهرمانی دریافت گل خورده کم است

پیشکسوت فوتبال به قهرمان احتمالی لیگ برتر اشاره نکرد اما مدعی شد تیمی که می خواهد عنوان قهرمانی را بدست آورد باید سخت گل بخورد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روزهای تیم پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه شرایط پرسپولیس بگونه‌ای است که این روزها دچار مشکل شده اما این اتفاق در خیلی تیم‌های بالا دنیا هم رخ می‌دهد و می‌بینیم که حتی گریبانگیر تیم‌های بزرگ هم به این صورت گرفته می‌شود.کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که شرایط اینقدر سخت شود چرا که از یک طرف تحریم‌ها و از طرف دیگر مشکلاتی که همیشه وجود داشته باعث شد تا پرسپولیس دچار مشکلات زیادی شود. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان به خوبی شرایط را درک کردند و الان وضعیت بهتر از قبل شده است. از طرف دیگر از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا و پنجره‌های بسته شرایط سختی به وجود آورد و کار به اینجا رسید که قهرمان ۵ ساله فوتبال ایران دچار چنین مشکلاتی شود.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار هستید پرسپولیس بتواند دوباره روزهای خوبش را تکرار کند، افزود: وقفه‌های مختلفی در لیگ رخ داد و از طرفی هم مصدومیت‌ها و جدایی برخی بازیکنان ضربات زیادی به پرسپولیس زد. به نظر من بازیکنانی از پرسپولیس جدا شدند که سخت می‌شد برای آنها جایگزین پیدا کرد. البته همه بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند، بسیار شایسته هستند، اما جدایی برخی ستاره‌ها کار را سخت کرد. این را هم در نظر بگیرید که کادر فنی در برخی از بازی‌ها دستش بسته است. امیدواریم تعطیلی‌های لیگ بیشتر از این به پرسپولیس لطمه نزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر شما سرمربی تیم بودید، در ماجرای حامد لک چه می‌کردید، ادامه داد: قطعا تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و بازیکنان باید مطیع سرمربی باشند. هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که یک مربی بازیکن خوبش را تنبیه کند. سرمربی مثل یک پدر است و اگر تنبیهی هم انجام می‌شود حتما خیر و صلاح بازیکن را می‌خواهد. همه باید از سرمربی تیم حرف‌شنویی داشته باشند. از طرف دیگر ما در تمرینات نیستیم و نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی آنجا رخ می‌دهد.

قبلا نهادهای دولتی بیانیه می‌داد الان باشگاه‌ها!/ یکی از معیارهای قهرمانی دریافت گل خورده کم است

مهدوی درباره اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند، اظهار داشت: اگر قرار است بازیکنی در آخر فصل جدا شود باید از همین حالا این اتفاقات را رصد کنند تا بهترین جایگزین برای بازیکنان جدا شده انتخاب شوند. البته ما از فوتبال حرفه‌ای دنیا دور هستیم چرا که با داشتن یک آکادمی قدرتمند دیگر نباید دغدغه‌ای برای جدایی بازیکنان داشته باشیم. متأسفانه فوتبال ما تبدیل شده به بیانیه‌نویسی و هر تیمی را می‌بینید در حال بیانیه نوشتن است! قبلاً فقط نهادهای دولتی و نهاد ریاست جمهوری بیانیه می‌نوشت اما الان هر باشگاهی مشغول بیانیه نوشتن است!

وی که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس توپ زده است؛ در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از قهرمان این فصل لیگ برتر چیست؟ گفت: باید قبول کنیم که استقلال عملکرد خوبی داشته و از الان با فاصله ۶ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. استقلال سخت گل می‌خورد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید سخت گل بخورد. شما ببینید در سال‌هایی که پرسپولیس قهرمان شد یا استقلال خوزستان و سپاهان به مقام قهرمانی رسیدند، کمترین گل خورده را داشتند و با بردهای اقتصادی به موفقیت رسیدند. ما هم باید واقع‌بین باشیم اما با این حال هنوز ۶ بازی باقی مانده و ۶ امتیاز اختلاف وجود دارد. بازی‌های سختی برای هر دو تیم وجود دارد که البته من فکر می‌کنم بازی‌های سخت استقلال بیشتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس