نبرد تفکرات آلمانی‌ها در فینال جام‌حذفی انگلیس؛ چلسی حریف لیورپول شد

تیم فوتبال چلسی با عبور از کریستال‌پالاس به فینال جام حذفی انگلیس رسید تا برای کسب جام قهرمانی به مصاف لیورپول برود.

به گزارش مشرق، تیم‌های چلسی و کریستال‌پالاس یکشنبه شب از ساعت ۲۰ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به FA CUP در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند و در پایان آبی پوشان لندنی موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به فینال این رقابت ها برسند. 

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان توماس توخل فشار خود را بیشتر کردند. در سمت دیگر نیز شاگردان پاتریک ویرا با سرسختی از دروازه خود دفاع می کردند و حتی در مواقعی روی ضد حملات خطرناک ظاهر می شدند. 

نبرد تفکرات آلمانی‌ها در فینال جام‌حذفی انگلیس؛ چلسی حریف لیورپول شد

در ادامه آبی پوشان لندنی در دقیقه ۶۵ موفق شدند توسط روبن لوفتوس چیک به گل برسند. کریستال پالاس که نمی خواست بازنده این دیدار باشد، فشار خود را بیشتر کرد اما باز هم شاگردان توخل بودند که موفق شدند به گل برسند. گل دوم چلسی توسط میسون مونت به زیبایی به ثمر رسید تا خیال هواداران این تیم راحت شود. 

در ادامه بازهم چلسی این فرصت را داشت تا بازی را سه بر صفر کند اما خوش شانسی کریستال پالاس باعث شد تا این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد. 

دیگر دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس نیز روز گذشته بین تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی برگزار شد که در پایان لیورپول موفق شد با برتری سه بر دو مقابل حریفش به فینال راه پیدا کند. 

با این‌ اوصاف تفکرات توماس توخل و یورگن کلوپ سرمربیان آلمانی تیم‌های‌ چلسی و لیورپول در دیدار فینال، تعیین کننده قهرمان فصل جاری خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس