مرتضوی: عملیات اجرایی طرح توسعه منطقه اروند شتاب می‌گیرد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین دولت و مجلس برقرار است، امیدواریم با انسجام، اتحاد و همدلی که به وجود آمده، انتظارات جامعه هر چه سریعتر برآورده شود.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست مشترک دولت و مجلس که از عصر امروز در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با اشاره به جزئیاتی از این نشست، اظهار کرد: جلسه امروز به منظور بیان دیدگاه‌های نمایندگان محترم مجلس و همچنین نظرات وزرای محترم و اعضای دولت و به منظور تعامل حداکثری بین مجلس شورای اسلامی و دولت محترم تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان محترم مجلس به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خودشان پرداختند وزرای محترم هم نیز در راستای هرچه بهتر اداره کردن وزارت‌خانه‌شان نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی خودشان را مطرح کردند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و مناسبی بین دولت و مجلس برقرار است، امیدواریم که با انسجام، اتحاد و همدلی که به وجود آمده، ان‌شاءالله انتظارات جامعه ما هر چه سریعتر برآورده شود و بتوانیم طرحی مناسب برای مدیریت بهتر کشور با همکاری هم داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس