طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه تصویب شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص و بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در کمیسیون کشاورزی تصویب شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان استان آذربایجان غربی و برخی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی طرح تحقیق و تفحص و بررسی عملکرد مالی و ستاد احیای دریاچه ارومیه از بدو تاسیس تا آخر سال ۹۹ را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر پروژه توضیحاتی را ارائه دادند.

وی اظهار داشت: پس از ارائه توضیحات توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، طرح تحقیق و تفحص به رأی گذاشته و با موافقت نمایندگان تصویب شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    طرح تحقیق و تفحص از ستاد مشکوک کرونا که با تصمیماتش مردم زیادی رو (اعم از واکسن زده و نزده) اذیت میکنه و سعی داره با قانونهای خلق الساعه مردم رو تحت فشار بذاره هم باید کلید بخوره
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    1 0
    حقوق و درامد و اموال مسئولین شفاف نیاشد و مردم نبینند فایده ندارد، نمیشه که هر سازمانی تاسیس بشه ده سال خراب بعد تحقیق تفحص، خب این چه دردی رو دوا میکنه.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    1 0
    نمیشه که هر سازمانی تاسیس بشه چندین سال کار خراب و سپس تحقیق تفحص، خب این چه دردی رو دوا میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس