سوال‌های ملی از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در صحن مجلس طرح می‌شود

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال‌های ملی برخی از نمایندگان از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، ‌ زهره سادات لاجوردی درباره نشست روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه قبلی کمیسیون، تقاضای نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بررسی شده بود و در جلسه امروز این تقاضا به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: همچنین جمع بندی درباره سه فقره سوال نمایندگان از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیگر دستور کار کمیسیون بود که دو سوال نمایندگان ملی تشخیص داده شد و سوالات برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: سوالات سید مجتبی محفوظی و محمدعلی محسنی بندپی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع  دستی درباره عدم رسیدگی به ابنیه و آثار باستانی در استان‌های مختلف و فراهم نبودن زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارسال می شود.

لاجوردی خاطرنشان کرد: سوال سیدجواد حسینی کیا از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز بر اساس تصمیم نماینده سوال کننده درباره ارسال یا عدم ارسال سوال به صحن بعد از دریافت پاسخ های لازم تصمیم گیری می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    علت خوردن صبحانه بافتنه گران 88؟ علت همفکری باآذری جهرمی چون اصلاح طلبه ودیگه تمومه ماجرا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس