قدرت دفاعی کشور تهدیدهای دشمن را بی‌اثر کرده است

معاون هماهنگ‌ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی کشور به پشتوانه سربازان عزیز تهدیدات دشمن را بی‌اثر کرده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ سعید شعبانیان در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع با بیان اینکه جشنواره جوان سرباز بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره همه سربازان شهید کشور است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد دو سوم آن شهدای سرباز هستند، از نگاه ارزشمند فرمانده معظم کل قوا سربازان از جمله ارزشمندترین منابع نیروی انسانی در نظام هستند و ایشان بیش از ۲۰۰ تدبیر نورانی در حوزه سربازان دارند.

وی افزود: در ستاد کل نیروهای مسلح در بالاترین سطوح موضوعات مربوط به سربازی پیگیری و رسیدگی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با تأکید بر اینکه سربازی مرارت‌های زیادی دارد و کار ساده‌ای نیست و هر فردی نمی‌تواند سرباز باشد، عنوان کرد: حضرت آقا در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح فرموده‌اند ورودی و خروجی سربازان در نیروهای مسلح به مراتب بیشتر از دانشگاه‌هاست و ما می خواهیم شما سربازانی تربیت کنید که به نیروهای مسلح و نظام خوش‌بین باشند.

امیر شعبانیان گفت: ما معتقدیم سرباز مرز امنیت است به ویژه در سازمان‌هایی که وابستگی زیادی به نیروی انسانی دارند.

وی با تأکید بر اینکه سربازی روح را قوی می‌کند و روح قوی جسم ضعیف را به دنبال خود می‌کشد، خاطرنشان کرد: شأن و منزلت سربازی بسیار بالاست و بزرگان ما وقتی می‌خواهند خود را معرفی کنند، خود را سرباز می‌نامند؛ حاج قاسم سیدالشهداء مقاومت و فرمانده محور مقاومت می‌گوید روی مزارم بنویسید سرباز.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: با وجود فشارهای مختلف سیاسی و توطئه‌های پیچیده‌ای که دشمنان برای آسیب زدن به کشور طراحی کردند، امروز جمهوری اسلامی ایران مانده است و دشمنان در اوج ذلت هستند و قدرت دفاعی ایران به پشتوانه سربازان عزیز تهدیدات دشمن را بی‌اثر کرده است.

امیر شعبانیان با بیان اینکه شمشیر انتقام ما از نیام بیرون است و امروز همگان آن را می‌بینند، اظهار داشت: اوج اقتدار ایران را در سال‌های گذشته دیده‌اید، ضربات متعددی که در سال‌های گذشته به دشمنان وارد شد که آخرین مورد آن موشک‌باران مقر جاسوسی موساد در اربیل بود.

وی در پایان تاکید کرد: بهترین راه برای ما تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا در همه امور سیاسی، نظامی و اقتصادی و اجتماعی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    4 0
    نکته مهم: "معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با تأکید بر اینکه سربازی مرارت‌های زیادی دارد و کار ساده‌ای نیست و هر فردی نمی‌تواند سرباز باشد"
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 1
    شعار پوچ که سرطان نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس