کد خبر 1363434
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
پاکستان کاردار سفارت افغانستان را احضار کرد

وزارت خارجه پاکستان بدون اشاره به گزارش ها درباره حملات هوایی این کشور به شرق افغانستان، صرفاً برای اعتراض به تنش های مرزی، کاردار سفارت طالبان در اسلام آباد را احضار کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه پاکستان از احضار کاردار سفارت افغانستان، در اعتراض به درگیری مرزی اخیر میان دو کشور خبر داد.

اسلام آباد همچنین از کابل خواست در راستای پرهیز از حوادث مشابه، تماس‌های متقابل و تدابیر امنیتی در مناطق مرزی را افزایش دهد.

به غیر از درگیری مرزی در ولایت «خوست» که به روایتی به کشته شدن ۷ غیرنظامی منجر شده است، شرق افغانستان شب گذشته صحنه حملات هوایی ارتش پاکستان بود.

مقام‌های محلی طالبان این حملات را تائید می‌کنند اما کابل و اسلام آباد درباره این ماجرا که به روایتی، به کشته شدن ۳۰ غیرنظامی منجر شد، سکوت کرده اند.

با این حال، برخی رسانه‌های پاکستانی می‌گویند هدف از این حملات، اعضای «تحریک طالبان» از گروه‌های مخالف اسلام آباد بوده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 0
    حالا اگر ایران همچین حمله ای انجام می داد چطور رفتار می کردن؟
    • US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      2 0
      این طالبان تروریسته پاکستان شب روز طالبان رو میکوبه تا امتیاز بگیره و بترسونش ولی ایران بشدت ترسو هست و طالبان اینو میدونه طالبان به سفارت ایران حمله سفیران ایران رو یک بار کشت ایران جرات حمله نداشت هز چقدر بترسید دشمن پرو خواهد شد
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 1
    طالبان ان روحانی عزیز ی که در جلوی سفارت ایران امده بود و گل ریزان کرد را باز داشت کرد شما هم در سگووت مطق فرو رفتین شجاعت ندارین از یک حامی حمایت کنین سیاست بد تر از این مکه می شود ترسوها از طالبان هم می ترسین بعد ادعا مبارزه با قلدر ها را دارین مرگ تان باد مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس