کد خبر 1363199
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
یوسفی: داوران در زمان بازیگری مجیدی هم علیه او موضع داشتند/ استقلال قبل از حذف‌شدن خوشحال بود!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که فرهاد مجیدی در استقلال بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند.

به گزارش مشرق، محسن یوسفی، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با صحبت‌هایی که مربیان و بازیکنان استقلال انجام می‌دادند، مشخص بود جام حذفی برای‌شان مانند لیگ اهمیت داشت ولی آبی‌پوشان با یک‌سری تغییرات وارد زمین شدند و اتفاقات فوتبال نیز به‌سودشان رقم نخورد تا در نهایت حذف شوند. چشم امید استقلال به قهرمانی در لیگ برتر است تا بتوانند نتیجه بگیرند و قهرمان شوند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین فاکتور برای رسیدن به قهرمانی، تمرکز مربیان و بازیکنان روی مسابقات باقیمانده لیگ است. پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و استقلال خوشحال بود که با توجه به تیم‌های باقیمانده در این رقابت‌ها، می‌تواند خیلی راحت قهرمان شود اما همین مسئله باعث حذف استقلال شد. شاید فکر کردن به فاصله 6امتیازی با تیم دوم جدول در لیگ نیز به‌ضرر استقلال شود. بازیکنان و مربیان بدانند هنوز چیزی تمام نشده است و باید به فکر 6 بازی باقی‌مانده در لیگ باشند.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص موضع‌گیری داوران علیه فرهاد مجیدی به‌دلیل اظهاراتش پس از بازی با نساجی مازندران گفت: زمانی که مجیدی بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند و خطاهایی را که روی او می‌شد نمی‌گرفتند. شخصیت هر فردی با دیگری متفاوت است. شخصیت علیرضا منصوریان طوری بود که با داوران صمیمیت پیدا می‌کرد. مجیدی سعی می‌کند سرش در کار خودش باشد، هرچند او هم باید تغییراتی بدهد و ارتباطش را با رسانه‌ها و داوران را بهتر کند. مجیدی امسال تیم خوبی درست کرده است و اگر حاشیه‌ها را جمع‌وجور کند با استقلال قهرمان می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس