کد خبر 1363157
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
پاسخ استفتاء از مراجع تقلید درباره اهدای عضو محکومان

اعضای بدن علیرضا نعمتی نوجوان ۱۳ ساله استهبانی که در حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار اهدا شد.

به گزارش مشرق، علیرضا نعمتی اصطهباناتی نوجوان ۱۳ ساله استهبانی که در حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، پس از حضور نمایندگان تیم پیوند اعضاء معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان استهبان و رضایت خانواده‌ وی به اهداء عضو فرزندشان به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز اعزام و تحت اعمال جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

حمیدرضا اسکندری هماهنگ کننده و عضو تیم پیوند اعضاء معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص گفت: با اقدام خداپسندانه این خانواده فهیم و ارجمند، یک جوان ۱۶ ساله اهل فیروزآباد، یک جوان ۲۷ ساله اهل بندرعباس و یک جوان ۳۵ ساله اهل یاسوج، از درد و رنج بیماری نجات یافته و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به خانواده مرحوم نعمتی از تصمیم ایشان تقدیر کردند. در این پیام آمده است:هر کسی نفسی را حیات بخشد مانند آن است که مردم را حیات بخشیده باشد.
خانواده محترم علیرضا نعمتی اصطهباناتی، ضمن عرض تسلیت، اقدام خداپسندانه و ایثار شما با اهداء عضو فرزند عزیزتان، موجب نجات جان بیماران نیازمندگردید، بی شک چنین فقدانی مرگ نیست بلکه حیاتی دوباره است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 0
    درود بر خانواده ش و خدا رحمتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس