کد خبر 1362838
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
برای خرید آپارتمان ۷۰ متری در تهران چقدر باید هزینه کرد؟

در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری سطح تهران بررسی شده است.

به گزارش مشرق، از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ۷۰ متری سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

به صورت مثال ارزش واحد آپارتمانی با متراژ ۷۰ متر در سعادت‌آباد که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

خانه ای در گیشا (کوی نصر) با همین‌ متراژ که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمانی نوساز با متراژ ۷۰ متر در ستارخان که ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومن دارد.

همچنین واحدی نوساز در سهروردی با متراژ ۷۰ متر که ۲ خواب نیز داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب در یوسف‌آباد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در ونک با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب داشته باشید، به سرمایه ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

و قیمت واحدی ۷۰ متری در پونک که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع:اقتصاد آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    8 0
    خداوند روز و روزگار خوش را از باعث وبانی این گرانی بگیرد و از آبادانی ها بدورش بدارد.
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    4 0
    به عنوان یک جوان سهم من با همه ی تلاشی که می کنم حتی 50 متر از این خاک هم نیست؟ فکر کنم پولم به خرید قبر هم نرسد.
  • DE ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    3 0
    چرا همه اش مناطق بالاشهر تهران رو ذکر فرمودید؟ کسی پولش نمیرسه بره اونجا خرید نجومی کنه. این قیمت ها ی نجومی بالاشهر همه اش کلاشی و قیمت های حبابیه الکیه. مگه یک آپارتمان 70 متریشون چه امکانات رفاهی داره که قیمت اش 5 میلیارد و دویست میلیون تومن باشه؟ در همین آلمان قیمت خانه ویلایی 220 متری مستقل با باغ ودرخت میوه با همه امکانات و زیرساخت های رفاهی و شهری 5 میلیاردتومنه!
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    7 3
    قیمتها بدون استثنا دروغ بود ا،ه خدای ناکرده ضد انقلاب نیستین قیمت مسکن را بیخودی بالا نبرین افرادی که الکی ودر اثر خیانتهای ۸ساله حسنی قیمت املاکشون بطور کاذب ۹برابر شد والان بدلایلی که خواهم گفت بشدت کاهش پیدا کرده ولی دلشون میخواد گرون بفروشند این معیار قیمت گذاری نیست و البته هیچ نادانی هم دیگه ریسک نمیکنه و این خونه ها را به این قیمتها نمیخره ۱. کاهش نرخ جمعیت ۲. وجود ۵ میلیون خانه خالی در کشور که ۷۰۰ هزارتاش در تهرانه ۳.کاهش قدرت خرید مردم بدلیل ایجاد فاصله طبقاتی ۴. آغاز ساخت ۴ میلیون مسکن خوب توسط دولت انقلابی ۵. افزایش هزینه زندگی در تهران ۶. تعویض رییس قبلی صدا وسیما که انگیزه اصلاح قیمتی نداشت ۷. دلایل دیگه ای که میدونین
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      2 1
      هنوز خودتونو به خواب زدین هیچوقت از این خواب خود خواسته بیدار نمیشین بشین تا ارزون بشه
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 0
    حرف حق تلخه
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 0
    خوب دولت بنفش برای رفاه غرب برجام را به ملت داد تا غرب انرژی ارزان از جمله نفت و گاز ارزان مصرف کند و به آنها خوش بگذرد بار تورمی آن را بار ملت ایران کرده است - خودرا کرده را تدبیر نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس