کد خبر 1362826
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
انتقاد کارشناسان انگلیسی از اتلتیکومادرید؛ «آنها باید از رفتارشان خجالت بکشند»

دقایق پایانی دیدار شب گذشته تیم‌های اتلتیکومادرید و منچسترسیتی، پرتنش بود و این تنش‌ها پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی نیز در تونل منتهی به رختکن ادامه یافت.

به گزارش مشرق، کارشناسان انگلیسی عملا نمایش تیم تحت هدایت «دیگو سیمئونه» را مورد تمجید قرار دادند؛ تیمی که شاگردان «پپ گواردیولا» را به شدت تحت فشار گذاشته بود اما نسبت به اتفاقات ناخوشایند پایان بازی نظر خوبی نداشتند.

«ریو فردیناند» ستاره اسبق باشگاه منچستریونایتد در شبکه بی.‌تی اسپورت گفت: از لحاظ فوتبالی باید به اتلتیکومادرید آفرین گفت زیرا آنها منچسترسیتی را وادار به ارائه نمایشی کردند که مدت‌ها بود چنین نمایشی را از آنها(سیتی) ندیده بودیم. آنها ریتم و آهنگ بازی را از سیتی گرفتند.

وی افزود: اما برخی اتفاقات آخر بازی، چیزی نبود که شما بخواهید در زمین بازی شاهد آن باشید. رفتارهای ناخوشایندی از بازیکنان اتلتیکو سر زد. آنها باید از برخی رفتارهای خود خجالت بکشند!

دفاع آخر اسبق شیاطین سرخ تنها کسی نبود که در تلویزیون بریتانیا اتلتی را مورد انتقاد قرار داد و «اُون هارگریوز» نیز در واکنش به این حواشی گفت: منچسترسیتی خویشتن‌داری و متانت قابل توجهی از خود نشان داد.

دیدار مذکور در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید و با توجه به پیروزی یک بر صفر سیتیزن‌ها در دیدار رفت در ورزشگاه اتحاد، شاگردان گواردیولا جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس