صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی در دیداری جنجالی/ جدال‌ با رئال برای رسیدن به فینال

تیم‌ فوتبال منچسترسیتی با عبور از سد اتلتیکو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید تا حریف رئال‌مادرید شده و نبرد جذابی‌ با کهکشانی‌ها برای رسیدن به فینال داشته باشد.

به گزارش مشرق، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید اسپانیا میزبان منچسترسیتی انگلیس بود که این دیدار پر حاشیه با تساوی بدون گل همراه شد.

کار در حالی آغاز شد که سیتی بازی رفت را با تک گل «کوین دی‌بروینه» با برتری به اتمام رسانده بود و با این اندوخته راهی ورزشگاه «وندا مترو پولیتانو» شد.

اتلتیکو که از حمایت تماشاگران سود می‌برد دقایق ابتدایی را هجومی آغاز کرد و با ارسال از جناحین سعی بر ایجاد موقعیت داشت اما سیتی خیلی زود بر روند بازی مسلط شد.

بازیکنان میزبان در ادامه و در حالی‌که‌ نیاز مبرمی به گل داشتند، به لاک دفاعی رفتند و با خطاهای متعدد سعی بر خراب کردن بازی منچسترسیتی‌ داشتند.

در دقیقه ۲۸ کار تیمی زیبای بازیکنان سیتی موجب شد این تیم‌ در آستانه گلزنی قرار بگیرد که ضربه فنی "ایلکای‌ گوندوگان" با بدشانسی به تیرک برخورد کرد.

در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی‌ رخ نداد تا نیمه نخست گلی دربرنداشته‌ باشد.

شاگردان "دیگو سیمئونه" که باید به گل می‌رسیدند در نیمه دوم با شجاعت بیشتری به کار ادامه داده و با حرکات گریژمان و فیلیکس‌ خطرناک نشان دادند.

در ۱۰ دقیقه پایانی اتلتیکو ۲ موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد تا در حسرت باقی بماند.

در دقیقه ۹۰ "فیلیپه" مدافع برزیلی اتلتیکو با تکلی خشن، "فودن" را سرنگون کرد و با دریافت دومین اخطارش، از زمین اخراج شد. حرکت عجیب او موجب شد بازیکنان دو تیم‌ برای دقایقی درگیر شوند.

حواشی زیاد و توقف‌های‌ متعدد موجب شد تا نیمه دوم این بازی، ۱۱ دقیقه وقت تلف شده داشته باشد.

پس از پایان بازی هم این حواشی و درگیری‌های‌ لفظی ادامه داشت.

در نهایت بازی تساوی بدون گل همراه شد تا سیتی در مجموع با برتری یک بر صفر راهی نیمه نهایی شود.

در مرحله نیمه‌نهایی، منچسترسیتی‌ با رئال مادرید دیدار می‌کند و لیورپول به مصاف تیم شگفتی‌ ساز ویارئال می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس