غول کش سرانجام از لیگ قهرمانان کنار رفت/قدرت بنفیکا برای حذف لیورپول کافی نبود

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با برد خانگی برابر بنفیکا راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای مهم دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول در دیداری خانگی در ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که در نهایت این جدال با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت اما به لطف گل زده بیشتر قرمزهای مرسی‌ساید در بازی رفت این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شاگردان یورگن کلوپ که دو سال پیش قهرمان این رقابت ها شده بودند، در بازی رفت در پرتغال با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسیده بودند تا خیالشان بابت بازی برگشت در آنفیلد و صعود به مرحله بعد راحت باشد.

در این جدال یورگن کلوپ در ترکیب اصلی به خیلی از ستاره‌های خود مانند آرنولد، محمد صلاح، سادیو مانه، تیاگو، فن دایک و ... استراحت داده بود.

بنفیکا که در مرحله گروهی توانسته بود بارسلونا را حذف کند و در مرحله قبل نیز مقابل تیم مدعی و بدون آژاکس به برتری رسیده بود امید زیادی داشت تا بتواند لیورپول را هم از پیش رو بردارد.

با این حال این ابتدا قرمزهای مرسی ساید بودند که در دقایق ابتدایی نبض بازی را در اختیار گرفتند و حتی در دقیقه ۲۱ توسط ابراهیم کونتا مدافع جوان به گل رسیدند اما در دقیقه ۳۲ گونکالو راموس با  ضربه‌ای آرام بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم اما باز هم تیم میزبان بود که دو بار در دقایق ۵۵ و ۶۵ توسط رابرت فرمینو دروازه بنفیکا را باز کرد اما نماینده پرتغال که سرتاپا حمله شده بود توانست توسط رومن یارمچوک در دقیقه ۷۳ بازی را به تساوی بکشاند.

کلوپ هم که احساس خطر کرد کم کم مهره‌های اصلی خود را به زمین فرستاد تا نتیجه را حفظ کنند. نماینده پرتغال در دقیقه ۸۱ نیز توسط داروین نونز برای سومین بار دروازه آلیسون بکر را باز کرد اما در ادامه حملات این تیم ثمری نداشت تا مسابقه با تساوی سه بر سه خاتمه بیابد اما لیورپول به لطف گل زده بهتر در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان یورگن کلوپ در مرحله بعد روز هفتم اردیبهشت باید به مصاف ویارئال بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    به لطف گل زده در خانه ی حریف نه. بازی رفت و برده بود. یکم دانش و دقت هم خوبه
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 2
    ای عزیزان من فوتبال چه سودی دارد؟ به جایش صد تا صلوات بفرستید
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      2 0
      صلوات فرستادن لیاقت میخواد دلقک بی مزه
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 2
    دیدن فوتبال جایز نیست
  • نیما IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    نظرات این فرد گمراه بشار عبدلواحد پخش نکنید این فرد طرفدار گروه تروریستی داعش امثال اینها هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس