کد خبر 1333252
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
لو رفتن عکس هم‌تیمی طارمی با پیراهن لیورپول +عکس

هافبک کلمبیایی چند فصل اخیر تیم فوتبال پورتو خرید جدید لیورپول در پنجره زمستانی جاری است.

به گزارش مشرق، لوئیس دیاس هافبک کلمبیایی تیم فوتبال پورتو که مورد توجه باشگاه منچستریونایتد هم قرار داشت، در آستانه معارفه رسمی‌اش به عنوان بازیکن جدید لیورپول است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا گزارش داد؛ دیاز خرید جدید لیورپول پس از پشت‌ سر گذاشتن مرحله اول تست‌های پزشکی‌اش در کشور آرژانتین است. تصاویری از این بازیکن با پیراهن لیورپول در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

طبق ادعای رومانو؛ این هافبک ۲۵ ساله که در حال حاضر به همراه تیم ملی کلمبیا در کشور آرژانتین برای مصاف با آلبی‌سلسته در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، آماده عقد قرارداد رسمی با لیورپول تا سال ۲۰۲۷ است. توافق بین دو باشگاه لیورپول و پورتو انجام شده و این انتقال در ازای ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، عملی خواهد شد.

اخیراً روزنامه‌ پرتغالی «اُ ژوگو» گزارش داده بود؛ استعدادیاب‌های سه باشگاه منچستریونایتد، اتلتیکومادرید و بوروسیا دورتموند روز یکشنبه هفته پیش بازی لوئیس دیاس را در جریان برتری ۳ بر یک پورتو مقابل فامالیکائو در لیگ برتر پرتغال از نزدیک تماشا کرده‌اند، دیداری که دیاس  گل دوم تیمش را در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

لوئیس دیاز که از سال ۲۰۱۹ در عضویت باشگاه پورتو است، در ۱۲۵ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۴۱ گل هم به ثمر رساند. او حالا اولین تجربه‌اش در لیگ برتر انگلیس را با پیراهن سرخپوشان مرسی‌ساید و زیرنظر یورگن کلوپ خواهد داشت.

 عکس لو رفته هم‌تیمی طارمی با پیراهن لیورپول +عکس

 عکس لو رفته هم‌تیمی طارمی با پیراهن لیورپول +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس