نمایشگاه کتاب نمایه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با برگزاری نمایشگاه های پرمخاطبی نظیر کتاب در محل هایی نظیر مصلی و نمایشگاه بین المللی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سردار محمد حسین حمیدی گفت : پلیس راهور با برپایی نمایشگاه های تخصصی مانند کتاب که بار فرهنگی بسیاری دارد مشکلی ندارد و از آن بشدت استقبال می کند به شرط آنکه این نمایشگاه ها در محلی بدور از ترافیک برگزار و برای شهروندان و رانندگان مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا ایجاد نکنند .

بیشتر بخوانید:

با توجه به زیرساخت ها امسال مصلی سال آینده شهر آفتاب

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خواسته شهروندان از ما این است که پلیس راهور برای مسئله ترافیک و آلودگی هوا در زمان برگزاری نمایشگاهها چاره ای بیاندیشد ضمن اینکه این نمایشگاه‌ها با توجه به حجم مخاطب و بازدید کننده می‌تواند روی روند ترافیک تاثیر بگذارند .

سردار حمیدی ادامه داد: پلیس راهور تهران ، سال گذشته هم در این باره موضع خود را اعلام کرد و بی تردید مواضع پلیس در هر مورد و موضوعی تحقیق شده و براساس منافع و آرامش مردم است.

وی افزود: به همین خاطر پلیس راهور با برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین المللی ، مصلی امام خمینی ( ره) و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس