کد خبر 1362100
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
۳ هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش جذب می‌شود

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از جذب سه هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش خبر داد و زمان ثبت نام را از ۲۱  تا ۲۴ فروردین ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری در راستای تامین بخشی از کمبود نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان‌ها با موضوع جذب ۳ هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ۲۱ تا ۲۴ فروردین نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. در صورت تکمیل ظرفیت اختصاص یافته به هر استان، زمان ثبت نام زودتر پایان می‌یابد.

بر این اساس،  داوطلبان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت دارا بودن برگه اعزام بدون مهر غیبت به تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۱ می‌توانند تا سقف سهمیه هر استان ثبت نام کنند.

همچنین در صورت تقاضای بیش از سهمیه استان‌ها، برحسب نیاز و فرم امتیاز بندی سهمیه تخصیصی تکمیل می‌شود.

مدت زمان خدت سرباز معلمان ۲۴ ماه است و متقاضیان می‌توانند با  به همراه داشتن مدارک شناسایی و تحصیلی و برگه اعزام به خدمت به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت یا ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

به کارگیری ثبت‌نام کنندگان نهایی پس از تکمیل دوره آموزش نظامی از اول تیر تا ۱۵ مرداد  به مدت ۴۵ روز  همچنین دوره مهارت آموزی بر حسب نیاز آموزش و پرورش استان از ابتدای مهرماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس