کد خبر 1361892
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
نماینده مردم آبادان از پاسخ وزیر بهداشت قانع شد

نماینده مردم آبادان از پاسخ های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد برنامه وزارت بهداشت برای توزیع عادلانه پزشکان قانع شد.

به گزارش مشرق، در نشست علنی امروز-سه شنبه ۲۳ فروردین- مجلس شورای اسلامی بررسی سوال سیدمحمد مولوی نماینده آبادان از بهرام عین اللهی وزیر  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

خلاصه سوال به شرح زیر است:

وضعیت سرانه پزشک در کشور، نشانگر سرانه نامناسب پزشک و توزیع ناعادلانه پزشکان موجود در در سطح کشور است که ضرورت دارد به سرعت برای آن برنامه ریزی شود. علیرغم اهمیت فوق العاده این موضوع در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، چرا در برنامه ارائه شده شما، به این موضوع پرداخته نشده است؟ و برنامه فعلی شما برای اصلاح این وضعیت چیست؟

در ادامه نماینده آبادان انتقاداتی را در مورد بی عدالتی در توزیع پزشک در کشور مطرح کرد، وزیر بهداشت نیز توضیحاتی را ارائه داد.

نماینده مردم آبادان پس از استماع صحبت های وزیر گفت: در صورتی که آقای عین اللهی با معاونان خود تا یک ماه آینده سفری به حوزه انتخابیه بنده داشته باشند و همچنین برنامه عملیاتی را ظرف این مدت برای محرومیت زدایی از حوزه بهداشت ۱۰ استان محروم کشور ارائه کند، بنده از توضیحات ایشان قانع می شوم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس