کد خبر 1361769
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
غفوری: داوری افتضاح بود، این شرایط شرم‌آور است/ گویا آوردن VAR کاسبی برخی‌ها را تعطیل می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: داوری بازی ما با نساجی افتضاح بود و این شرایط واقعاً شرم‌آور است.

به گزارش مشرق، ووریا غفوری پس از شکست مقابل نساجی و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: ما این بازی را برده بودیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم کار را تمام کنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم و حق‌مان این نبود که با ناراحتی هواداران را راهی خانه کنیم. 

وی ادامه داد: در بحث داوری ببینید که چطور گل ما را مردود می‌کنند و پنالتی ما را نمی‌گیرند. خیلی راحت نتیجه تعیین می‌شود و این کار خیلی زشت است. داوری افتضاح بود. گل ۱۰۰درصد سالم ما را رد کردند. ما تیم جوانی داریم که شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم، اما کار به کجا رسیده که داور خیلی راحت در ورزشگاه آزادی حق‌مان را می‌خورند. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در گذشته اینگونه بود که داوران در ورزشگاه آزادی با دقت بیشتری قضاوت می‌کردند، نه اینکه به سود ما سوت بزنند، اما تلاش می‌کردند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. متاسفانه حالا شرایط برعکس شده و واقعاً نوبر است. در یک صحنه که توپ استقلال در آخر بازی به گل تبدیل نشد قلم بندهایم را به زمین کوبیدم که ربطی هم به داور نداشت، اما کارت زرد گرفتم. 

غفوری عنوان کرد: ما اصرار می‌کنیم که VAR بیاورند، اما گویا اگر اینگونه شود کاسبی و دکان‌شان تعطیل می‌شود. معلوم نیست پشت پرده استقلال چه خبر است که گل سالم ما را مردود می‌کنند. هرچه صحنه را نگاه کردم که خودم را قانع کنم موفق نشدم. آرمان هیچ خطایی مرتکب نشد، چون دو بازیکن نساجی بهم خوردند و آرمان توپ را به گل تبدیل کرد. 

وی افزود: سال گذشته در بازی با فولاد پای رشید مظاهری ۵ سانت هم از خط آن طرف‌تر نبود اما پنالتی را برگرداندند که استقلال قهرمان نشود؛ نمی‌دانم داستان چیست. توپی که روی سر عارف غلامی بود را با دست زدند، اما جالب است که حالا همه کارشناسان داوری ماست‌مالی می‌کنند و می‌گویند قبل از آن صحنه فلان اتفاق رخ داده است. مگر می‌شود در آزادی چنین بلایی سراستقلال بیاید؟ واقعاً شرم‌آور است. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: قسم می‌خورم که این اتفاقات و بریدن سر استقلال در آزادی طبیعی نیست. مگر حرف از فوتبال پاک نمی‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام. مگر می‌شود نتیجه بازی را به همین راحتی تغییر داد؟ حالا مد شده باشگاه‌ها بیانیه می‌دهند؛ شنیده‌ام قبل از بازی هم باشگاه نساجی بیانیه داده که نگران داوری است. بفرمایید، این هم نتیجه‌اش! حالا محرومیت و جریمه داور چه نتیجه‌ای برای استقلال دارد؟

غفور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقیقی اعلام کرده که گل استقلال به درستی مردود شده است، آیا اظهارنظر وی درست است، اظهار داشت: شما صحنه را دیده‌اید که این سوال را می‌پرسید؟ او اگر این حرف را نزند چه بگوید؟ دفاع خودشان با او برخورد کرد. فقط یک کلمه می‌گویم و آن هم اینکه واقعاً شرم‌آور بود. می‌خندند و خوشحالی می‌کنند که این اتفاق برای استقلال افتاده است. 

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط نگران از دست رفتن جایگاه استقلال در لیگ برتر هستید یا خیر، گفت: ما زمان داریم که ریکاوری کنیم. باید حواس‌مان به همه چیز باشد، چون امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد. هزاران بار گفتیم که VAR بیاورید، اما مشخص نیست که مسئولان چه می‌کنند که از آوردن یک سیستم VAR عاجز هستند. کسی هم پاسخگو نیست. واقعاً متاسفم و شرم‌آور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    شرم اور بازی های شما در برخی از بازی های لیگ هست که عملا داور یار دوازدهمتون هست
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    12 5
    عدم اعلام هند مدافع آلومنیوم در مقابل پرسپولیس در دقیقه آخر بازی شرم آور نبود!
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    15 4
    ۱ بار به نفع شما نگرفتن شما ببخش آقای پانکرد
  • مختار IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    البته شما مسبوق به سابقه هستید! هر جا نظر داوری (خارجی و داخلی فرق نمی کند) عکس نظر خودتون باشد آنرا قبول ندارید! اگر قرار باشد بازیکن تو کار داور و کارشناس دخالت کند و و بگوید نظر من ارجع است خب هر کی هر کی می شود و سنگ رو سنگ بند نمی شود که زیرا شما استقلالی ها میگید گل درست است و بازیکنان نساجی میگن خطا بود قانون و عرف و اخلاق حکم می کند اینجا کارشناس نظر خودش را بدهد که در این موارد برای محکم کاری و اطمینان معمولا نظر چند کارشناس هم گرفته می شود که دیگه طرفین حرفی نداشته باشند که البته در بین تمام تیمهای لیگ فقط این استقلال است که این فرمول عرفی و اخلتقی و قانونی نمی پذیرد!
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    پول مفت که بدن چرند گو زیاد میشه . خداکنه باز دوباره فرهادی بگه اگه اون توپی که به تیر خورد گل نشده باشه از فوتبال خداحافظی می کنم . خدایی حال ادم به هم می خوره عین بچه مهدکودکی ها هستن
  • الونگا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    18 9
    شروع شد ... اگه واقعا شرایط داوری خوب بود و وضع مدیریتی فوتبال ایران یه نظم و ترتیب درست درمون داشت مطمئن باش جایگاه شما الان اینجا نبود که هستین فقط داوری بازی برگشت با گل گوهر ...امتیاز های معیشتی ...سهمیه پنالتی رو ببین همه چیز دستت میاد اجالتا بای بای جام حذفی
  • زاگرس IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    16 7
    به جرم افترا وتشویش اذهان عمومی منتظر محرومیت غفوری و مجیدی توسط کمیته انضباطی هستیم
  • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 20
    شرم آور قیافه فدراسیون فوتبال است که علنا نتایج را به ضرر محبوب‌ترین تیم فوتبال دنیا استقلال مهندسی می کنه
  • رامین IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    باز این تیمهای دولتی باختن شروع به یاوه گویی کردن
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    اگه وار بود تو لیگم پخ نبودین.
  • سرورت IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    10 1
    حتی کشورهای جنگ زده مثل عراق هم var دارند ولی ایران بزرگ و پر ادعای ما نداره
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      14 3
      اگه var بود که الان جدول برعکس بود
    • ا. IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      1 0
      Var هم بیارند،امثال غفوری ویا مربی خودبزرگ بین پوشالی که مصونیت داره با قلم بندویامشت میزنندمیشکنند،آب هم از آب تکون نمیخوره
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    12 3
    ببین کیا دارن درباره داوری حرف می زنن...!!
  • پرهام IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    6 8
    اول اینکه به مردم قائمشهر تبریک میگم و اینکه استقلال باید شکست را بپذیرد. ولی اون توپی که با برخورد به دست بازیکن نساجی از محوطه جریمه دور شد پنالتی بود. توپ کاملا تغییر مسیر داد و ضربه توپ محکم و واکنش بازیکن نساجی هم غیرارادی نبود. ضربه سر رمضانی گل بود بله دست رمضانی بازیکن نساجی را لمس کرد ولی اون بازیکن با سرعتی که داشت خواه ناخواه به دروازبان برخورد می کرد و شانسی برای زدن ضربه سر نداشت. اساسا بازیکنان نساجی خوب زمین می خوردند. سالم بودن گل به عدالت نزدیک تر بود. مهاجمان استقلال در محوطه جریمه خودخواهانه به توپ ضربه می زنند و اصلا توجیه نیستند و بازیکن کناری خود را نمی بینند. حردانی باید زودتر به بازی می آمد. انتخاب دروازه بان اشتباه بود. در بازیهای حذفی معمولا از دروازه بانی استفاده می کنند که پنالتی گیر باشد ولی دروازبان استقلال برنامه ای برای گرفتن پنالتی ها نداشت اگر صد تا پنالتی هم می زدند همه را سخاوتمندانه دریافت می کرد. وقتی سوت 120 دقیقه زده شد استقلال عملا باخته بود. حقیقی خودش حرف مفت می زند مطلقا پنالتی گیر نیست. بازیکن ازبک استقلال قبل از زدن ضربه قافیه را باخته بود.
  • حسن IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 10
    ننگ به این داوری، بد بخترین کشور دنیا هم var داره
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 10
    خوب شد استقلال باخت یه عده از مرگ مغزی برگشتند.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      استقلال؟! اسمش همینه؟!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 0
    خیلی مسخره است کل ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا بازیکن فوتبال بازی کردن رو گزاشتن کنار فقط بلدن به داوری گیر بدن و بیاینیه بدن،اقای غفوری بالاتر از بهانه هایتان باشید شما خودت مدتی که تو زمین بودی فوق العاده ضعیف بازی کردی
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    4 0
    وریا کاملا درست میگه که فوتبال ناپاکه. اخربازی باید بنفع نساجی پنالتی اعلام میشد که نشد. چون دراین بازی برای استقلال پنالتی نگرفتن که بلکه برنده بشوند همشون ناراحت هستند. زمانی که پنالتی نگیرند فوتبال ناپاکه وقتی پنالتی بگیرن و بازیکنشون فن کشتی اجرا کنه و خطا نگیرن فوتبال پاکه
  • مسعود IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 2
    همانطور هم که پنالتی هایی که برای شما میگرفتند ، طبیعی نبود
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 0
    شرم آور حضور استقلال توی این مرحله اس یادتون رفته چطوری سر تیم پیکان رو بریدین دروازبانتون یک متر بیرون از محوطه جریمه توپ رو زد نه اخراج شد نه بازیکن تونست توپ رو گل کنه!!!؟مثل اینکه یادتون رفته !!
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    7 0
    اگر این حرفها را یک پرسپولیسی میزد مادام العمر محروم می کردند.حالا ببینیم با این اقا چکار میکنند. دقیقه اخر بازی برای پسپولیس پنالتی مسلم را نگرفتند ولی هیچکس حتی طرفدارها هم به فدراسیون و داورها اینچنین حمله نکرد.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 1
    دروازه بان استقلال اونقدر ترسیده بود که جرات چشم با چشم شدن با پنالتی زن های حریف را نداشت خدا تو قلب همه ماست این کارها یعنی چه اگه بهش رو می‌دادند قبل از هر پنالتی دو رکعت نماز هم میخوند خداوند دنیا را روی نظم قرار داده و آرامش و مهارت هم جز این نظم هستند
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 1
    شرم آور رفتار اونی هست که برای آزادی قاتل و اوباش توئیت می زنه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    var هم میاد اون موقع قیافه تون دیدن داره
  • Karim IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    واقعن حرف حق و حسابی رد خور نداره شمام هم نگاه کنید ادن صحنه گل استقلال دو بازیکن نساجی به هم خوردن داور گل رو رد کرد . حالا شمای که میای اینجا به آغا وریای غفوری تهمت و افترا میزنی چرا دروغ میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس