مجیدی: گل رمضانی خطا باشد، دیگر مربیگری نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر گل آرمان رمضانی خطا بود، من دیگر مربیگری نمی‌کنم. اگر شانس داشتیم برنده از زمین خارج می‌شدیم و به برتری می‌رسیدیم.

به گزارش مشرق، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با شکست آبی‌پوشان تهرانی در ضربات پنالتی همراه شد، اظهار داشت: استقلال شکست خورد و تمام مسوولیت این باخت بر عهده من است. بابت این شکست از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان استقلال تلاش خود را در این مسابقه انجام دادند. ۱۲۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در ضربات پنالتی همیشه فرصت پیروزی ۵۰-۵۰ است. نساجی برنده شد و به آنها بابت پیروزی تبریک می‌گویم.

مجیدی اضافه کرد: از کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم فهرستی را در اختیار ما بگذارند؛ ما از هفته گذشته تمریناتی را برای ۱۰ نفره شدن، ۹ نفره شدن و حتی ۸ نفره شدن انجام داده بودیم. پیش‌بینی نکرده بودیم که داور گل درست استقلال را مردود کند!

وی اضافه کرد: زمانی که ما در دهه ۸۰ بازی می‌کردیم، داوری که باج گرفت و محروم شد، ارتقا درجه پیدا می‌کند و می‌آید در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد! نمی‌دانم با چه رویی این کار را انجام می‌هد!

مجیدی اظهار داشت: در این فوتبال حرف‌هایی شنیده می‌شود که باورکردنی نیست؛ سرمربی تیم لیگ برتری به دنبال این است برای بازی استقلال کمک داور انتخاب کند. برخی‌ دیدند تا استقلال جان گرفته و ۲۴ هفته است که شکست نخورده کارهایشان را شروع کردند. این فوتبال چقدر ارزش دارد! حرف می‌زنم می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورد، نه بهانه نمی‌آورم، مقصر من هستم و در لیگ برتر جبران می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پایان گفت: ایراد داور است که تیم حریف وقت‌کشی می‌کند. نمی‌دانم در کمیته داوران چه چیزی آموزش می‌دهند، اگر داور یک‌بار که بازیکن خودش را به زمین می‌اندازد بازی را قطع نکند، این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل استقلال در ضربات پنالتی، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    تو پروتر از این حرفایی
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    4 1
    مجیدی باید از استقلال بری ما دیگه نخواستیم شمارو. فقط رفتی تو حاشیه بابا سرت تو کار خودت باشه. ما ده ساله منتظر جام هستیم. حداقل یه ریکای جام بهمون بده.
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      1 1
      دمت گرم
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      ۱۰۰ بار گفتی و نرفتی فرناز جون.
  • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    از این حرفا زیاد زدی برادر. مثل چی چسبیدی یعنی بعد اون همه هزینه حاضری مفتی مربیگری رو ول کنی
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 3
    باز هم این باهمه ناداوری ها بازی را استقلال درطول مدت ۱۲۰ دقیقه فعال نباخت
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 2
    پس بهتره مربیگری رو ول کنه چون رمضانی صد درصد مدافع نساجی رو شارژ کرد . واقعا نوید مظفری کجا مدرک داوریش رو گرفته بود که میگه مهاجم استقلال خطایی رو دروازه بان نساجی نکرده در حالیکه اصلا خطای رمضانی رو مدافع نساجی بود نه دروازه بان
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    حالا فیلم دیدی برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس