کد خبر 1361504
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
تذکر ۵۵ نماینده به وزیر کشاورزی درباره گرانی مواد غذایی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۵۵ نماینده به وزیر کشاورزی درباره ضرورت رسیدگی فوری و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مواد غذایی به ویژه کالاها و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری؛ لزوم تسریع در صدور و ارسال کارت سوخت برای صاحبان خودروهایی که کارت آن ها مفقود شده و یا خودروی خود را صفر خریداری کرده اند.

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ لزوم توجه به ساختمان های میراث فرهنگی به خصوص ارگ کریمخان شیراز، همچنین تذکر این نماینده به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم انتخاب هیات های ورزشی استان ها براساس تخصص ورزشی.

تذکر علی جدی نماینده مردم شیروان و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ علت کوتاهی در بازسازی ساختمان و تاسیسات بیمارستان امام خمینی شیروان، همچنین تذکر دیگر وی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ لزوم ساخت ساختمان جدید دانشکده پرستاری و سلامت شهرستان شیروان با توجه به دستور کتبی وزیر.

تذکر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به رئیس جمهور با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور؛ با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

تذکر روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به همراه سایر نمایندگان تبریز به رئیس جمهور؛ ضرورت اتمام سریع طرح راه آهن میانه- تبریز.

تذکر جعفر راستی نماینده مردم شبستر به وزیر نیرو؛ لزوم رسیدگی به منابع تامین کننده آب دریاچه ارومیه.

تذکر صمدالله محمدی نماینده بافت و راور و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت جبران خسارات سرمازدگی زودهنگام باغداران و کشاورزان بافت، راور و برزوییه.

تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور؛ ضرورت تسریع در بازگشایی بازارچه مرزی بخش سیروانای ارومیه.

تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و ۵۴ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت رسیدگی فوری و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مواد غذایی به ویژه کالاها و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان.

تذکر سید مصطفی آقامیرسلیم نماینده تهران و ۶۱ نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ ضرورت جلوگیری از محصولاتی که مواد اولیه آن ها با ارز ترجیحی تامین می شود.

تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان و ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی؛ لزوم بهره برداری، صیانتی از اماکن تاریخی در زمان های اوج حضور گردشگران و بازدید آن ها.

تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و ۵۹ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ لزوم ساماندهی هزینه بالای پروازهای عتبات عالیات.

تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم جبران خسارت سرمازدگی زودهنگام باغداران پسته و انار و کشاورزان شهرستان اردکان.

تذکر حسین رجایی نماینده لنجان به وزیر دفاع؛ لزوم رسیدگی به اختلافات مردم با وزارت دفاع به ویژه در بحث اراضی تحت تصرف این وزارتخانه.

تذکر قادری و ۱۹ نماینده دیگر به وزرای جهاد، نیرو و کشاورزی درباره ضرورت پرداخت خسارت به کشاورزان پایین دست سد درودزن و تذکر دیگری به همراه ۳۷ نماینده دیگر به وزیر نفت درباره ضرورت استفاده وزارت نفت از تخفیف ۵ درصدی اضافه خوراک برای توسعه پالایشگاه های کشور و تذکر دیگری به همراه ۱۶ نماینده به وزیر ورزش درباره ضرورت تسریع در حل مشکل تأمین زمین خانگی تیم فجر شهید سپاسی شیراز.

تذکر حسین رجایی نماینده لنجان به همراه ۲۳ نماینده دیگر به وزیر راه درباره ضرورت تسریع در انتصاب مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان.

تذکر علی اکبری علیزاده نماینده دامغان به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر کشور درباره لزوم بازنگری به بروزرسانی شرح وظایف ستادهای بحران کشور.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    اولا جای تاسف داره که فقط ۵۵ نماینده تذکر دادن...!!!!!! ثانیا،کی و چه موقع مشکلات، اونم از نوع گرونیش با تذکر حل شده که حالا حل بشه؟؟؟؟
    • شریفی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 0
      همه نجومی بگیران مجلس سیرند این ۵۵ نفر هم برای خالی نبودن عریضه.
  • کلانتری IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    تا وقتی که نجومی بگیران تو مجلس هستند بهتر از این نمیشه.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    جناب نمایندگان انقلابی شما ها فکر نمیکنید که کار از تذکر دادن گذشته؟ چرا نمیتوانید جلوی گرانی بی مورد را که هیچ توجیهی ندارد بگیری؟
  • مجید IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    یعنی تو مجلس فقط 55 نفر از گرانیها خبر دارند؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس