زمان برانکو اتحاد بیشتری در پرسپولیس وجود داشت/ بعد از دربی فقط شاهد بیانیه ها بودیم/ ۲۴ هفته از لیگ گذشت؛ پرسپولیس هنوز ترکیب ثابت ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که باید شرایط سرخپوشان بررسی شود و اگر مشکلات فنی تیم دیده نشوند، این تیم به این زودی‌ها رنگ جام را نخواهد دید.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در خصوص حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

متاسفانه پرسپولیس مقابل آلومینیوم نتیجه ناامیدکننده‌ای را در حضور هواداران  کسب کرد و حذف شد. نمی‌توان چندان درباره مسائل فنی این بازی صحبت کرد، به‌خاطر اینکه باخت بسیار بدی برای پرسپولیس بود.

بازیکنان پرسپولیس در تمام دقایق بازی با استرس بازی می‌کردند و همین اضطراب آنها باعث می‌شد که اشتباه کنند. پرسپولیس مدت‌هاست که تمرکز ندارد و همین عدم تمرکز سبب نتیجه‌ نگرفتن شده است. بازیکنان پرسپولیس خیلی وقت است حتی زمانی که گل هم می‌زنند تنش دارند و نمی‌توانند با آرامش بازی کنند. یک مسئله دیگر هم این است که وقتی تیم یک گل می‌زند موقعیت‌های زیادی هدر می‌رود و تیم استرس می‌گیرد و روی یک اشتباه نتیجه از دست می‌رود و تیم به مشکل می‌خورد.

وقتی یک بازی مثل دربی انجام شد، تا چند روز حواشی این بازی ادامه داشت و اعضای دو باشگاه هر روز درباره اتفاقات آن بازی صحبت می‌کردند و بیانیه می‌دادند. این مسائل باعث می‌شود که ذهن کادر فنی و بازیکنان به هم بریزد و دیگر نتوانند با آرامش به تمرین و انجام بازی فکر کنند.

بیشتر بخوانید:

عواقب باخت پرسپولیس در جام حذفی

نتایج لیگ و فاصله‌ای که با استقلال به وجود آمده است سبب شده که بازیکنان یک مقدار روحیه‌شان پایین بیاید. بزرگترین مشکل پرسپولیس در این مقطع مسائل روحی و روانی است. مسئله دیگری که در بازی‌های پرسپولیس به چشم می‌آید، این است که جابجایی بازیکن در بازی‌ها خیلی زیاد است. برای مثال در خط دفاع جابه‌جایی زیاد داریم و هنوز پس از گذشت ۲۴ هفته از لیگ به ترکیب ثابت نرسیدیم و در هر بازی بازیکنان جابجا می‌شوند. مشکلات فنی تیم دیده نشود، حالا حالا به جام نخواهیم رسید. ما باید ببینیم دروازه‌بانی که سال اول به تیم آمد و خوب بازی کرد چرا بعد از ۲ سال پیشرفت نکرد و از تیم کنار گذاشته شده است.

این روزها اتحاد کمتری در تیم می‌بینیم. فضای مجازی خیلی مشکل‌ساز شده است. هر کسی با هر عقیده‌ای هرچه دلش بخواهد می‌گوید و تا یک بازی تیم نتیجه نمی‌گیرد، اعتراض‌ها شروع می‌شود. زمانی که برانکو در تیم بود، همه یک حرف می‌زدند، هرچه برانکو بگوید و همه برای یک هدف تلاش می‌کردند. در حال حاضر هم باید از تیم حمایت کنیم، هنوز ۶ هفته از لیگ باقی مانده است و هنوز امید وجود دارد و باید از اعضای تیم حمایت کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 1
    نه خیر حمایت های بیشتری بود از لحاظ داوری وزارت فدراسیون اسپانسر و حق خوری تیمها
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    آقای هلالی قبول کنید که آقای گلمحمدی بدترین بازیکنان تاریخ فوتبال پرسپولیس رو جذب کرد. شریفی و مهدیخانی و اسدی و گوهری و....! خداوکیلی چیکار کردن برای تیم؟ سالها با برانکو تو صدر جدول بودیم و کیسه زیر ما بود اما الان تیم رفت تو حاشیه. هرهفته ۱ مصدوم؛ لک بیرون از لیست؛ فقط کارمون شده کل کل با الاستقلال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس