فولاد هدیه نوراللهی را پس فرستاد؛ دومین تساوی شاگردان نکونام

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و شباب الاهلی عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و شباب الاهلی امارات یکشنبه شب در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

جواد نکونام شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی، حمید بوحمدان، شیمبا، عارف آقاسی، وحید حیدریه، سینا مریدی، علیرضا کوشکی و آرش رضاوند را برای این بازی انتخاب کرده بود. 

نیمه نخست این دیدار موقعیت های خیلی جدی نداشت و هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در نیمه دوم شاگردان جواد نکونام فشار را بیشتر کردند و توانستند از حریف خود بهتر بازی کنند و در نهایت در دقیقه ۸۳ این دیدار حمید بوحمدان پاس رو بیرون هم تیمی اش را روانه دروازه حریف کرد و توپ در میانه راه با برخورد به احمد نوراللهی تغییر جهت داد تا فولاد به گل برتری دست پیدا کند.  

در ادامه فشار الاهلی برای به تساوی کشاندن بازی بیشتر و بیشتر شد و این تیم روی یک ضد حمله موفق شد در دقیقه ۱+۹۰ توسط فدریکو کارتابیا به گل تساوی برسد تا فولادی ها در دومین بازی خود نیز به تساوی دست پیدا کنند.

نوراللهی ملی‌پوش فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی امارات حضور داشت و در دقیقه ۸۸ نیز جای خود را به هم‌تیمی‌اش داد. مهدی قایدی دیگر ملی پوش ایرانی الاهلی نیز با تصمیم سرمربی این تیم از لیست نفرات این دیدار خط خورد تا در این بازی حضور نداشته باشد.   

فولاد با این تساوی دو امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. شباب الاهلی نیز با این تساوی دو امتیازی شد و با گل زده بیشتر در صدر قرار گرفت. 

تیم فولاد در دیدار قبلی خود نیز مقابل الغرافه به تساوی بدون گل دست یافته بود. 

دیگر دیدار گروه C بامداد دوشنبه بین تیم‌های الغرافه قطر و آهال ترکمنستان برگزار می‌شود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس