پیش‌بینی شرکت 4 میلیونی زائران در همایش اربعین امسال/ چه خبر از بازسازی عتبات عالیات؟

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات پیش‌بینی کرد: در اربعین سال جاری، بیش از چهار میلیون زائر در همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

به گزارش مشرق، محمدجلال مآب، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات امشب در جلسه هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار سمنان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ سال است که ایرانیان در تثبیت ارادت قلبی خود به امامان معصوم (ع) در بازسازی و مرمت عتبات عالیات شرکت دارند.

وی بیان کرد: استان سمنان و مدیران و مسؤولان آن نقش جدی در امر بازسازی عتبات عالیات دارند که امیدواریم این اقدامات در آینده نیز ادامه‌دار باشد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: دو بلوک صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف قبل از پایان سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مآب بیان کرد: مرمت و طلاکاری مجدد ایوان نجف نیز در بخش‌هایی در سال گذشته صورت گرفت.

وی گفت:‌ در نیمه شعبان گذشته، جشن پایان سازه صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی برگزار شد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: مراسم شروع عملیات اجرایی ساخت صحن امام حسن (ع) نیز از دیگر اقداماتی بود که در سال گذشته برگزار شد.

مآب گفت: به فضل خداوند متعال در نیمه شعبان، قرارداد استحکام بنای گنبد، مناره‌ها و رواق‌های سامرا منعقد شد.

وی بیان کرد: مرمت و توسعه مزار سلمان فارسی از اصحاب پیامبر اکرم (ص) نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: پیش‌بینی داریم در اربعین سال جاری بیش از چهار میلیون زائر در این همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس