کد خبر 1360975
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
تبعات انتصاب‌های غیر اصولی دولت روحانی

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آخر دولت روحانی دانشگاه‌های معین ایجاد شد که به سایر دانشگاه‌ها آسیب وارد می‌کند.

به گزارش مشرق، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز (۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: در روزهای پایانی دولت روحانی تصمیم غلطی درباره دانشگاه‌ها مبنی بر تشکیل دانشگاه‌های معین اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:

ملت و دولت ما به برجام تکیه نکرده است

وی بیان کرد: این اقدام کاملاً غلط بود و به دانشگاه‌های سراسر کشور آسیب زد. نکته مهم دیگر آن است که این دانشگاه‌ها هیئت امنا و هیئت ممیزی و بودجه مستقل دارند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه شاهدیم که برخی از دانشگاه‌های کشور که قدمت علمی بالایی دارند گفت: باید استعلام‌های خود را از دانشگاه‌های معین بگیرند که این امر تضاد منافع ایجاد کرده است و به بخش آموزشی، پژوهشی و مدیریت دانشگاه‌ها ضربه می‌زند.

خانی تأکید کرد: از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌خواهم این موضوع را جدی بگیرد. چرا که دانشگاه‌های معین که در روزهای آخر دولت سابق تشکیل شد، در حال حاضر به سایر دانشگاه‌ها آسیب وارد می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 0
    تمام مفاسد از دانشگاه ها برمی خیزد.. تا دانشگاه اصلاح نشود کشور اصلاح نخواهد شد.
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      1 0
      همینطور بانکها
  • ناشناس IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    این دولت روحانی انقدر بد بود،چرا توی این ۸سال مجلس کاری نکرد؟و سایر نهادهای نظارتی؟ حالا اونموقع کاری نکردند،الان چرا محاکمه نمیکنید؟اونم علنی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس