کد خبر 1360801
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

چری تیگو 7 پرو که در ایران با نام فونیکس تیگو7 پرو عرضه می شود و مونتاژ ان در مدیران خودرو انجام میگیرد. شرکتی که در بین مونتاژ کنندگان ایرانی بسیار خوش درخشیده است و به وضوح سطح کیفی و خدمات رسانی خود را به طور فوق العاده ای افزایش داده است. اگر قصد خرید تیگو7 را دارید و میخواهید تفاوت های نسل قدیم و جدید این خودرو را بدانید با ما همراه باشید.

تفاوت های تیگو 7 پرو (جدید) با مدل قبلی

تغییرات ظاهری تیگو 7 پرو با نسخه قبلی

رینگ های جدیدی زیر این کراس اوور مشاهده میکنیم که به مراتب جذابتر از نسخه قبلی است. همچنین در نمای جلو ،جلوپنجره کهکشانی (امضای جدید چری) و در نمای عقب چراغ های قرمز رنگ چسبیده به هم را شاهد هستیم.

تفاوت های تیگو 7 پرو (جدید) با مدل قبلی

تغییرات داخل کابین

نمای داخلی تیگو 7 قبلی در زمان عرضه بسیار زیبا بود و یک سرو گردن از چینی های بازار بالاتر بود. هم اکنون نیز این ویژگی ها را دارد ولی در نسخه جدید با یک طراحی کاملا جدید و مدرن و امروزی تر رو به رو هستیم که قطعا چشم هر بیننده ای را مجذوب خودش میکند. تغییرات زیادی در کنسول وسط، داشبورد، فرمان، رو دری ها، طراحی دکمه ها و سردنده شاهد هستیم. مخصوصا حذف ترمز دستی و جایگزینی با ترمز پارک برقی، کاملا مشهود است. به طور کلی می توان گفت هیچ چیزی از نسل قبلی به نسل جدید انتقال پیدا نکرده است.

تفاوت های تیگو 7 پرو (جدید) با مدل قبلی

تغییرات فنی

ابتدا درباره ابعاد تیگو 7 جدید باید گفت، بزرگ تر از نسل قبلی است که باعث شده کابین بزرگتر و فضای پای بیشتری به سرنشینان دهد. مشخصات موتوری هم تغییر خاصی نکرده است و با همان موتور عرضه خواهد شد. موتور ۱/۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر باقی خواهد ماند تا سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱۱ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتربرساعت فراهم شود. همچنین جعبه‌دنده ۶ سرعته دبل کلاچ، روی تیگو 7  بود میانگین مصرف سوخت این مدل، حدود ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که ممکن است برای تیگو 7 پرو جعبه‌دنده CVT اضافه شود.

تغییرات آپشن

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک الکترونیکی و یا حتی سیستم اتوهلد از جمله تغییرات در تیگو 7 جدید است.

قیمت تیگو 7 جدید و شرایط خرید اقساطی

برای آگاهی از قیمت و شرایط خرید اقساطی تیگو 7 پرو ( جدید یا پلاس) وارد صفحه زیر شوید:

https://khosravani.com/chery/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%db%8c%da%af%d9%88-7-%d9%be%d8%b1%d9%88/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس