مجیدی: حریف استقلال نشدند، کار را به بیرون زمین کشیدند

سرمربی استقلال تهران با اشاره به این که روند موفقیت‌ها و پیروزی‌های این تیم در طول فصل ادامه‌دار بوده است، گفت: برخی حریف استقلال در زمین نشده‌اند و الان می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در گفت‌گو با رسانه باشگاه استقلال اظهار داشت: در این ۲۴ هفته‌ای که گذشت، تیم استقلال شکستی نداشته، آنهایی که حریف استقلال در زمین نشده‌اند، الان می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند. به خاطر همین با بازیکنانم صحبت کردم و از آن‌ها خواستم تا آخر فصل هیچ مصاحبه‌ای در خصوص داوری و مسائل دیگر نکنند و همه تمرکز خود را در بازی‌ها بگذارند تا ان‌شاءالله بتوانیم در هر دو جام موفق باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم باید بدانند که برای ادامه راه و قهرمانی، فقط با تیم‌های حریف بازی نداریم! به هر جهت به عنوان سرمربی استقلال، درخواستم از باشگاه این است که به این روند بیانیه نویسی خاتمه دهند، چون اعتقاد دارم که حرف نزده را همیشه می‌توان زد و در پایان فصل می‌توانیم مسائل زیادی را عنوان کنیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی بازی‌های حذفی بگذارند. ما دو سال پیاپی به فینال رفتیم ولی موفق نشدیم جام را به دست آوریم. این فصل شرایط خوبی داریم تا قهرمان شویم و امیدوارم بچه‌ها همانطور که در این بیست و چهار هفته با وجود تمام مشکلات پرتلاش بوده‌اند، بازهم همه توانشان را بگذارند و بتوانیم ان‌شاءالله قهرمانی جام حذفی را برای هواداران به دست آوریم.

مجیدی گفت: هواداران استقلال بدانند که من و بازیکنانم از امروز فقط تمرکزمان روی بازی‌های جام حذفی است و به حواشی هیچ توجهی نخواهیم کرد و همانطور که ۲۴ هفته بی‌شکست بوده‌ایم، این روند را ادامه می دهیم و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امير IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 11
    بشين بابا فرناز پودري
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      4 3
      باشه اقدس جان.
  • 4444 FR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    8 2
    59سال از تاسیس پرسپولیس میگذره و14بار قهرمان شدن 7قهرمانی این تیم در زمان هفت سال وزارت سلطانی فر بوده ودر52 سال دیگه هم 7بار قهرمان شده و. .... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 2
      نه اینکه الاستقلال هر سال قهرمان شده تو این ۵۰سال. یه تورنمنت ۴ جانبه رو تو آسیا با کمک بازیکنان پرسپولیس برده حالا خودشو قهرمان میدونه. اگر وجود داری حداقل تا نیمه نهایی بالا برو. فینال و قهرمانی پیشکش.
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      1 1
      تیم فقط الاستقلال الکیسه
  • رمضانی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    7 2
    تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند. تو پیروزی چون حق با توست
  • رضا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 1
    ایول
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 2
    فوتبالمون شده خاله زنک بازی ول کنید بابا برید مردانه بازی کنید و هر تیمی قهرمان شد نوش جانش این مسخره بازی ها چیه همیشه گلایه همش طعنه اصلا از فوتبال زیبا خبری نیست فقط توی مصاحبه همدیگر رو میکوبن کسی بحث فنی نمیکنه
  • َA--R IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    2 2
    دیگه خفه شو خودت میدونی امتیاز اون بازی را از داور کادو گرفتی.راستی یادم رفت تو که چیزی نمیفهمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس